امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49569 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی کشور قرارداد بزرگ بیمه ای خود را منعقد کردند

خبرایران : بیمه آسیا، کارکنان سازمان امور مالیاتی را تحت پوشش بیمه تکمیل درمان و سایر پوشش های اموال و زندگی قرار داد.
بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی کشور قرارداد بزرگ بیمه ای خود را  منعقد کردند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه ­آسیا، با حضور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه­ آسیا، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران این شرکت، قرارداد بیمه تکمیل درمان کارکنان سازمان مالیاتی کشور به امضا رسید.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور دکتر جنتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مالیاتی کشور و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد، آقای جنتی ضمن اعلام رضایت کامل پرسنل این سازمان از خدمات بیمه آسیا در سال های گذشته، از شروع همکاری­ های مجدد ابراز خرسندی کرد.
 
در این مراسم، مدیرعامل بیمه­ آسیا نیز با تأکید بر اینکه بیمه­ آسیا به عنوان شرکتی توانمند و فنی در صنعت بیمه شناخته می­ شود، اظهار امیدواری کرد، این همکاری بین دو سازمان بزرگ و شناخته شده، الگوی مناسبی برای تعاملات بیمه ای در کشور باشد.

گفتنی است، بر اساس قرارداد فی ما بین بیمه­ آسیا و سازمان امور مالیاتی ، قریب به 30 هزار نفر از پرسنل این سازمان تحت پوشش بیمه تکمیل درمان  و سایر پوشش های بیمه ای اموال و اشخاص بیمه آسیا قرار می ­گیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب