امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49622 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در قالب طرح داوطلب نجات صورت می گیرد:

آغاز ثبت نام دوره های آموزش مجازی و عملی مدیریت بحران در منطقه 19

خبرایران : ثبت نام دوره های آموزش مجازی مدیریت بحران در منطقه 19 با هدف آماده سازی شهروندان برای مقابله با حوادث و مخاطرات طبیعی آغاز شد.
آغاز ثبت نام دوره های آموزش مجازی و عملی مدیریت بحران در منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن آلمانی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه با اشاره به اجرای این آموزش ها در قالب طرح «داوطلب نجات» گفت: این آموزش ها با عضویت در خانه های دوام و ایمنی و ارائه 14 ساعت آموزش مجازی شامل دوره های مدیریت بحران، اطفاء حریق، کمک های اولیه، روانشناسی بحران و  برنامه ریزی در خانواده برای شرایط اضطراری صورت می گیرد. 
او هدف از این آموزش ها را ایجاد آمادگی در شهروندان برای مقابله با مخاطرات طبیعی و حوادثی همچون زلزله دانست تا در زمان بروز بحران بتوانند یاری گر خود، خانواده و هم محله ای های خود باشند. 
آلمانی با اشاره به اینکه ثبت نام و ارائه کلیه مطالب تئوری کلاس های مجازی از طریق وب سایت WWW.pc.tdmmo.ir انجام می شود، افزود: نزدیک به 80 درصد آموزش ها قابلیت دسترسی در منزل را دارد و در تکمیل آن نیز، مهارت های عملی به صورت حضوری در محل ستاد بحران منطقه ارائه خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با  ستاد مدیریت بحران منطقه به شماره تلفن  55861718 در ساعات اداری تماس بگیرند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب