امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 497 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۹:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرور آثار کیارستمی در جشنواره کلمبیا؛

برنده نخل طلا کلاس کارگردانی می‌گذارد

خبرایران : مجموعه آثار «عباس کیارستمی»، کارگردان ایرانی برنده نخل طلا در پنجاه‌وچهارمین جشنواره فیلم «کارتاگینا» در کلمبیا نمایش خواهند یافت.
 برنده نخل طلا کلاس کارگردانی می‌گذارد

به گزارش خبرایران ، جشنواره فیلم "کارتاگینا" که از 13 تا 19 مارس 2014 برگزار خواهد شد، علاوه‌بر نمایش مچموعه آثار عباس کیارستمی، میزبان کلاس کارگردانی این فیلمساز ایرانی نیز خواهد بود.

فیلم‌های «طعم گیلاس»، «باد ما را خواهد برد»، «شیرین»، «10»، «کپی برابر اصل»، «کلوزآپ»، «خانه دوست کجاست؟»، «زندگی ادامه دارد» و «روی درختان زیتون» فیلم‌های کیارستمی هستند که در بخش مرور آثار پنجاه‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم «کارتاگینا» به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش اسکرین دیلی، تاکنون هیچ یک از فیلم‌های ساخته کیارستمی در کلمبیا اکران نشده‌اند و بخش مرور آثار جشنواره فیلم «کارتگینا» فرصت خوبی برای مخاطبان کلمبیایی است تا با سینمای کیارستمی بیشتر آشنا شوند.

همچنین کیارستمی قرار است از تاریخ 27 ژانویه تا هفتم فوریه 2014 علاوه‌بر برگزاری کارگاه آموزشی برای دانشجویان دانشگاه «سیراکیوز» در آمریکا، در چند مراسم نمایش فیلم‌هایش در دانشگاه همراه با سخنرانی حضور داشته باشد.

کیارستمی که در سال 1997 با فیلم «طعم گیلاس» موفق به کسب جایزه نخل طلای کن شد،‌ در سال 2010 با فیلم «کپی برابر اصل» در جشنواره کن حضور یافت که جایزه بهترین بازیگر زن را برای «ژولیت بینوش» به همراه آورد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب