امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49727 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 20 در ارتباط تلفنی 1888: همیشه خود را پاسخگوی مردم می دانیم

خبرایران : شهردار منطقه 20 از طریق تلفن 1888 به صورت مستقیم پاسخگوي مشكلات شهروندان منطقه 20 بود.
شهردار منطقه 20 در ارتباط تلفنی 1888: همیشه خود را پاسخگوی مردم می دانیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه 20؛ فرهاد افشار شهردار به همراه معاونین و مدیران شهری منطقه به صورت مستقیم از طریق تلفن 1888 به پیامها و درخواستهای شهروندان پاسخ داد و ضمن بررسی، رسیدگی به آنها را در دستور کار قرار داد.
افشار با بیان اینکه اهم پيام هاي شهروندان در خصوص سدمعبر و نظافت شهر مطرح شده است اظهار داشت: رعایت نظافت و ارائه خدمات بهینه در شهر نیازمند همکاری دوسویه است و شهروندان نیز می بایست نسبت به محله و شهر خود مسئول باشند و در این امر با شهرداری همکاری نمایند.
وی با اشاره به اینکه برخی درخواست های شهروندان از جمله نظافت به حق است و در دستور کار قرار خواهد گرفت ولی برخی مسائل نظیر رفع سدمعبر می بایست ریشه ای حل شود تصریح کرد:در شرایط اقتصادی کنونی برخورد قهریه با عوامل سدمعبر پاسخگو نیست و ضروریست تدابیری برای ساماندهی سدمعبر معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اتخاذ شود.
افشار با بیان اینکه در مناطق جنوبی شهر از جمله این منطقه علیرغم وجود میادین میوه و تره بار، به واسطه صرفه اقتصادی برای وانت بارها و استقبال شهروندان شاهد سدمعبر آنها هستیم، ضمن تاکید بر برنامه ریزی مناسب و عنوان عملکرد برخی از کشورها در ایجاد بازارهای محلی و ساماندهی مشاغلی از این دست؛ خواستار تهیه گزارش توجیهی از سوی سامانه های 137 و 1888 و ارائه به حوزه خدمات شهری شهرداری تهران برای تصمیم گیری کلان در رفع این معضل شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر هماهنگی ارائه خدمات شایسته به شهروندان به ویژه مباحث نظافت شهر در این منطقه گفت: متاسفانه عدم رعایت زمان تخلیه زباله در مخازن در ساعت 9 شب و همچنین پارک خودروها در معابر اصلی و فرعی موجب شده علیرغم تلاش عوامل خدمات شهری، رفت و روب به صورت مطلوب انجام نشود و برای حفظ نظافت شهر و ارائه خدمات بهتر، استفاده از تجهیزات روز در کنار تغییر فرهنگ مردم بسیار تاثیرگذار است.
افشار با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن های متنوع در راستای گسترش نرم افزارهای هوشمند و خدمات رسان ، اظهار داشت : سعی ما همواره ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در راستای ارتقاء نظافت شهر از ابزارهای مختلف و جدید نظیر اپلیکیشن ساخت منطقه در حوزه خدمات شهری استفاده خواهیم کرد.
وی ضمن تقدیر از تاثیر سامانه های 137 و 1888 و تلاش عوامل این سامانه ها در پاسخگویی و بررسی پیامهای شهروندان گفت: ما در منطقه ای خدمت رسانی می کنیم که به وجود حضرت عبدالعظیم (ع) مزین است و این امر موجب می شود که همواره ایشان را ناظر بر عملکرد خود بدانیم و تلاش مضاعف برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان داشته باشیم.
افشار سامانه نظارت همگانی را فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول و مدیر پاسخگو برشمرد و پاسخگویی مدیران، تکریم شهروندان و جلوگیری از درخواستهای حضوری آنان ؛ مشارکت شهروندان و مدیران محلی در تصمیم گیریهای مدیریت شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های مدیریت شهری را از رویکردهای اصلی سامانه 1888 عنوان کرد.
شهردار منطقه 20 خاطر نشان کرد: رسیدگی به درخواستها و نیازمندیهای شهروندان از طریق سامانه های 137،1888، جلسات ملاقات مردمی و بازدیدهای میدانی به صورت مستمر پیگیری می شود و همواره خود را پاسخگوی شهروندان می دانیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب