امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49813 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر اقتصاد؛

عضو جدید هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد

خبرایران : وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی حسین دشتی را به سمت عضو جدید هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.
عضو جدید هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در حکم فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی به حسین دشتی عضو جدید هیات عامل سازمان خصوصی سازی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با استناد به مفاد تبصره 2 ماده 10 اساسنامه سازمان خصوصی سازی و پیشنهاد شماره 12694 مورخ 1399/5/22 رئیس کل محترم سازمان مذکور، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی برای مدت 4 سال منصوب می شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحب نظران به منظور انجام وظایف قانون و به ویژه در راستای اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن سازمان و همچنین تعامل سازنده و فعال با سزمان های ذیربط به کار گیرید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریتها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است سید حسین دشتی دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی در رشته مدیریت راهبردی بوده و مقالات متعددی نیز در زمینه مالی تالیف نموده است.
در سوابق شغلی وی، مسئولیت هایی چون ذیحسابی و مدیر کلی امور مالی در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، خزانه داری کل و عضویت در شورایعالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مشاورت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و تدریس در دانشگاه علوم اقتصادی و دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب