امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4983 تاریخ انتشار: شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعیدی کیا: خدمت به محرومین جامعه از اهداف بنیاد مستضعفان است

رییس جدید بنیاد مستضعفان گفت: کسب درآمد برای خدمت به محرومین و مستضعفان جامعه با استفاده از نیروی انسانی با انگیزه از اهداف بنیاد مستضعفان است.
سعیدی کیا: خدمت به محرومین جامعه از اهداف بنیاد  مستضعفان است

به گزارش خبر ایران، محمد سعیدی کیا روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد مستضعفان، افزود: سرمایه اصلی بنیاد نیروی انسانی آن است و امیدوارم به همراه پرسنل قدوم آن گام های بلندی در بنیاد برداریم.

وی بر همکاری بنیاد با دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: بدون شک بنیاد مستعضعفان با همکاری نزدیک خود با دولت یازدهم در تامین نیاز های اساسی کشور گام های مهم و اساسی بر خواهد داشت.

رییس بنیاد مستضعفان رفع محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور را از وظایف مهم بنیاد عنوان کرد و افزود: برای توسعه کشور انجام محرومیت زادیی از مهمترین وظایف ما و دولت است و امیدواریم با کسب درآمدهای مناسب بنیاد بتواند بیش از پیش برای خدمت به مستضعفان جامعه، گام های بلندی بردارد.

وی با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونستی علیه مردم غزه تصریح کرد: در حالی که در آستانه عید سعید فطر قرار داریم در ماه مبارک رمضان همچنان شاهد جنایات اسراییل و تکفیری ها، علیه مسلمان جهان در کشور عراق، سوریه و غزه هستم.
ش
وی از تلاش های فروزنده در این بنیاد طی 15 سال گذشته قدردانی کرد و گفت: ایشان طی 15 سال گذشته کارهای زیادی در بنیاد مستضعفان انجام دادند و با کمک ایشان طی دو ماه اخیر نیز با اعمال روش های مناسبی با مسایل مختلف بنیاد آشنایی پیدا کردم و امیدوارم پاسخ مناسبی برای حسن اعتماد مقام معظم رهبری بدهم.

رییس سابق بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم در سخنانی کوتان گفت: از مقام معظم رهبری و از همه کسانی که در طول 15 سال گذشته ما را تحمل کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

محمد فروزنده افزود: بدون شک با تلاش همه مدیران و همکاران، بنیاد در یک دوره طولانی به جایگاه فعلی خود رسیده است و برای آقای سعیدی کیا که مرد روزهای سخت و از یاران حضرت امام خمینی(ره) و رهبری هستند، آرزوی موفقیت دارم.

محسن رقیقدوست نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه و منزلت بنیاد مستضعفان یادآور شد: امروز برادری مسئولیت بیناد را به دست می گیرد که پیش از این قائم مقامی بنیاد را در کارنامه خود دارد و 15 سال عضو هیات امنای بنیاد بوده و با مسایل مختلف آن آشنایی کامل دارد.

یحیی آل اسحاق عضو دیگر هیات امنای بنیاد مستضعفان نیز گفت: تاکنون بنیاد به بهترین وجه خود اداره شده و هر چه جایگاه آن ارتقا پیدا کند، اقتدار آن افزایش می یابد، زیرا این بنیاد جایگاه ویژه ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی، چگونکی موفقیت و اداره بنگاه اقتصادی را یادآور شد و گفت: اداره کردن مناسب، نیروی انسانی با نشاط و کیفیت و کمیت کار در بنیاد سبب شده که امروز شاهد آثار گرانبهایی در بنیاد مستضعفان باشم.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب