امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49832 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نرگس رجایی مطرح کرد؛

تولید ۱۰۰ انیمیشن آموزشی طرح کاپ در تهران آغاز شد

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران : در راستای پیاده سازی طرح کاپ، با استفاده از دانش تخصصی شرکت های بومی در حوزه گرافیک نسبت به استانداردسازی شخصیت های کارتونی، نمادها و لوگوهای سازمان اقدام کردیم.
تولید ۱۰۰ انیمیشن آموزشی طرح کاپ در تهران آغاز شد

نرگس رجایی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهارداشت : پس از اخذ نظرات خبرگان حوزه های مختلف هنری، شخصیت کارتونی جدیدی برای معرفی جنبه های مختلف طرح کاپ از جمله موضوعات فرهنگی و آموزشی طراحی شد.

وی افزود:  به زودی در حدود یکصد قسمت انیمیشن یک دقیقه ای با موضوعات مختلف مدیریت پسماند و تبیین اهداف طرح کاپ تهیه و پخش می شود و تهیه برند بوک طرح کاپ نیز برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار سازمان قرار گرفت و در شهریور ماه سال جاری نهایی شد. 

رجایی عنوان داشت: برند بوک مجموعه‌ای از یک سری اصول است که نحوه نمایش فعالیت های تخصصی را تعیین می کند. بنابراین، از این پس هر آن چه که مخاطب از فعالیت های حوزه پسماند می بیند به صورت یکپارچه ارائه می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب