امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49851 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در طرح استقبال از مهر انجام شد؛

بازپیرایی فضای سبز مدارس جنوبشرق تهران

خبرایران : عملیات بازپیرایی فضای سبز 79 مدرسه در نواحی هفتگانه منطقه 15 به منظور ایجاد جلوه های زیبا در عرصه فضای سبز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در طرح استقبال از مهر انجام شد.
بازپیرایی فضای سبز مدارس جنوبشرق تهران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: این اقدامات به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.
به گفته او، هرس سبز، رسیدگی به باغچه ها، حذف تنه جوش و پاچوش، خشک زنی، آبیاری، درخت شویی، سمپاشی، کندوکوب، نصب کارت زرد و علف کشی از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر به همت اداره فضای سبز انجام شد.
جعفری گفت:  از آنجایی که  منطقه 15 همواره در ارتقای و افزایش سرانه فضای سبز و جلب رضایتمندی شهروندان تلاش می کند، عملیات کاشت گل و نهال نیز در محوطه مدارس انجام شد.
 او اضافه کرد: اهدای2 هزار و 60 گلدان به کلاس اولی ها در جشن شکوفه ها و آموزش و مشاوره نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای سبز موجود در مدارس به پرسنل مدارس از اقدامات کلینیک تحقیقات و مشاوره فضای سبز در بازگشایی مدارس است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب