امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49879 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون حمل‌‌و‌نقل ترافیک منطقه ۱۲ اعلام کرد؛

آموزش مجازی سفیران ترافیک در قلب طهران

خبرایران : زینب عبادی از برگزاری دوره آموزش مجازی و آنلاین سفیران ترافیک از تابستان ۹۹، با هدف ارتقای دانش و ایمنی در ترافیک، همچنین بهبود رفتارهای تردد بین شهروندان خبر داد.
آموزش مجازی سفیران ترافیک در قلب طهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، زینب عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اعلام خبر اجرای دوره آموزشی سفیران ترافیک، ویژه دانش‌آموزان مقطع دوره دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه، این دوره آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.
عبادی با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی گفت: این سرفصل‌ها، شامل رفتارهای ایمن عابر پیاده، وظایف سرنشین خودرو و سرویس مدرسه، ایمنی در دوچرخه‌سواری شهری، ایمنی تردد در روزهای شیوع کرونا، فرهنگ استفاده از حمل‌‌و‌نقل عمومی و آشنایی با علائم و قوانین راهنمایی و رانندگی است که این مطالب، دانش و مهارت‌های مختلف کاربران ترافیک را دربر گرفته است.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان در این دوره آموزشی علاوه بر یادگیری نکات مهم در مورد تردد و عبور و مرور شهری، در فعالیت‌های مسؤولانه اجتماعی و مسابقات شرکت می‌کنند، پیام‌های آموزشی را در فضای مجازی مدارس خود نشر می‌دهند و جامعه اطراف خود را آگاه و توانمند می‌سازند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با یادآوری اینکه سفیران ترافیک برای فعالیت‌های خود امتیاز کسب می‌کنند، اظهار داشت: دانش‌آموزان در رقابتی آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کنند تا به عنوان شهروندان فعال و مؤثر، به افزایش ایمنی در ترافیک و کاهش تصادفات، گام بردارند.
گفتنی است معاونت حمل‌‌و‌نقل و ترافیک منطقه با هدف انگیزه‌بخشی به سفیران ترافیک فعال از دانش‌آموزان فعال در این حوزه با اهدای اقلام آموزشی، تقدیر و تمجید به جا آورد و از مدارس و دانش‌آموزان علاقه‌مند درخواست کرد، از طریق ارتباط با واحد آموزش معاونت حمل‌‌و‌نقل و ترافیک منطقه یا تماس با شماره‌های ۰۲۱۹۶۰۲۸۴۹۹ بوستان ترافیک و ۰۹۹۲۲۹۳۹۰۰۲ واتس‌آپ طرح آموزشی سفیرات ترافیک در طرح ارتقای فرهنگ ترافیک کودکان و نوجوانان شرکت نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب