امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4994 تاریخ انتشار: شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امير رضا خادم با تاکيد بر رعايت سقف هزينه باشگاه‌ها؛

فدراسيون و سازمان‌ليگ با متخلفان برخورد کنند

نماينده تام‌الاختيار در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس با تاکيد بر رعايت سقف هزينه باشگاه‌ها گفت: مرجع تصميم‌گير براي نظارت در اين خصوص، سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال هستند.
فدراسيون و سازمان‌ليگ با متخلفان برخورد کنند

به گزارش خبرایران، امير رضا خادم در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: نامه‌اي را به سازمان ليگ ارسال کرديم تا ضمن نظارت و بررسي عملکرد باشگاه‌ها در خصوص سقف قراردادهايشان، نتايج را به طور شفاف اعلام کنند.

وي ادامه داد: اين موضوع بخشي از آيين‌نامه سازمان ليگ است و تمام تيم‌ها موظف به رعايت آن هستند و ما هم اميدواريم تمامي قرار دادها برروي سايت سازمان ليگ و باشگاه‌ها منعکس شود.

معاون حقوقي، مجلس و امور استان‌هاي وزارت ورزش و جوانان همچنين اضافه کرد: رعايت اين چارچوب و نوع نظارت، برعهده فدراسيون فوتبال به عنوان مرجع تصميم‌گير و تصميم‌ساز و سازمان ليگ است.

وي ادامه داد: اميدوارم چنانچه سازمان ليگ شاهد تخلفي بود براساس چارچوب آيين‌نامه با متخلفين برخورد کند.

امير رضا خادم همچنين در مورد موضوع خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: جلسه‌اي را سه هفته پيش با مديران سازمان خصوصي‌سازي برگزار کرديم و مقرر شد راهکارهاي اجرايي هرچه سريع‌تر جهت برگزاري مزايده دو باشگاه ارائه شود.

وي ادامه داد: متاسفانه در تماس‌هاي بعدي هر چه تلاش کرديم تا دوستان ما در سازمان خصوصي‌سازي، حساب‌رساني را به دو باشگاه معرفي کنند تا تعيين وضعيت در خصوص باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس صورت بگيرد، موفق نشديم.

نماينده تام‌الاختيار در واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس توضيح داد: همانگونه که وزير امور اقتصادي و دارايي نيز تاکيد کردند بحث فروش دو باشگاه، کاملا به سازمان خصوصي‌سازي سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان ديگر مسئوليتي در اين خصوص ندارد.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب