امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50037 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تجربه روز بدون خودرو برای شهروندان منطقه2 در خیابان ایران زمین

خبرایران : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 گفت: به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، با هماهنگی پلیس راهور خیابان ایران  زمین به عنوان معبر بدون خودرو انتخاب شد.
تجربه روز بدون خودرو برای شهروندان منطقه2 در خیابان ایران زمین
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهردار ی منطقه2، امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبرگفت: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از حمل ونقل پاک و انسان محور و توسعه فرهنگ دوچرخه سواری، به مناسبت روزجهانی  بدون خودرو،خیابان ایران زمین به عنوان معبر بدون خودرو  انتخاب شد
وی  افزود: با هماهنگی پلیس راهور بخشی از مسیر این خیابان از ساعت16 الی 18 به روی خودورها بسته شده و دراختیار دوچرخه سواران و عابران پیاده قرار می گیرد.
حیدرنیا با اشاره به برگزاری برنامه های آموزشی و تفریحی گفت: بخشی از این  برنامه  به دوچرخه سواری و پیاده روی اختصاص دارد و  دوچرخه سواران مسیر ضلع جنوب بلوار ایران زمین حدفاصل پارکینگ باغ راه فدک تا فروشگاه شهروند را رکاب می زنند.
معاون حمل ونقل و ترافیک در تشریح برنامه های اموزشی و تفریحی گفت: آموزش دوچرخه سواری،فرهنگ و قوانین ترافیک،حقوق عابرپیاده و..... از جمله برنامه های اموزشی است که با رعایت الزامات بهداشتی به شهروندان ارائه می شود.
حیدرنیا افزود: با هماهنگی اداره ورزش منطقه، وسایل ورزشی درطول این مسیر جانمایی شده و  با اجرای بازی های ورزشی و تفریحی از شهروندان استقبال می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب