امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50046 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت شهردار منطقه 12 به مناسبت درگذشت مادر سردار شهیدحاج محمدابراهیم همت

خبرایران : علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه 12 به مناسبت درگذشت بزرگ‌بانوی مؤمنه حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار شهیدحاج محمدابراهیم همت فرمانده سرافراز لشگر محمدرسول‌الله (ص) پیام تسلیتی صادر نمود.
پیام تسلیت شهردار منطقه 12 به مناسبت درگذشت مادر سردار شهیدحاج محمدابراهیم همت

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَن الرَّحِیمِ

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

در روزهای آغازین ماه اندوه‌بار صفر که در آن حوادث دردناک و سختی به پیامبر (ص) و اهل بیت ایشان (ع) وارد آمده، خبر درگذشت بزرگ‌بانوی مؤمنه حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار شهیدحاج محمدابراهیم همت فرمانده سرافراز لشگر محمدرسول‌الله (ص) موجب تأسف و تألم دوچندان شد.

این اسوه صبر و ایثار، با ایمان و همت بلند خود، فرزندی دلیر، مؤمن و مجاهد تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و میهن، در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری درخشان و ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم بر صفحات تاریخ رقم زد.

شاید تقارن این واقعه دردناک با اولین روز هفته دفاع مقدس، تصادفی نباشد و فرصت تعمق و یادآوری ارزش‌های آن ایام شگفت‌انگیز را بیش از پیش برای همگی ما فراهم کرده باشد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده گرامی به‌ویژه برادران و فرزند شریف آن‌ شهید، جناب آقای محمدمهدی همت و دیگر وابستگان، همچنین مردم جهادگر و مؤمن شهرضا و استان اصفهان، برای آن مرحومه مغفوره که هم‌‌اکنون در جوار فرزند شهیدش آرام گرفته، رحمت، مغفرت و علودرجات و برای بازماندگان صبر و آرامش از درگاه باری تعادلی مسألت دارم.

علی‌محمد سعادتی

شهردار منطقه 12

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب