امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50072 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

خبرایران : دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی به مناسبت فراسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک دی، متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سی و یکم شهریورماه هر سال یادآور هجمه ناجوانمردانه دشمن بعثی به ایران اسلامی است. هجومی که با خیال خام تسخیر خاک و تغییر آرمانهای یک ملت آغاز شد، اما با هشت سال دفاع همدلانه و جانفشانی همه آحاد مردم کشورمان رو به رو شد؛ مردمی که سرافراز از این آزمون الهی بیرون آمدند و نام خود را برای همیشه در تاریخ مانا کردند.

اگرچه نبرد هشت ساله، آسیب های مادی و معنوی فراوانی را به ایران عزیزمان وارد آورد اما مقاومت جوانان پرورش یافته در مکتب حسینی و دفاع تمام قد زنان و مردان از این مرز و بوم، چنان مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم کوبید تا دیگر هیچ احدی حتی خیال خام دست اندازی به خاک این سرزمین را در سر نپروراند.

بی شک همه ما تا ابد مدیون خون شهدا، مجاهدت ایثارگران و جانفشانی جانبازان و صبوری آزادگانی هستیم که در دوران دفاع مقدس جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه آسایش و امنیت امروز ما از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

بر ما واجب است به رسم حق‌شناسی در برابر شهداء و ایثارگران و تسلی دل درد کشیده پدران و مادران بزرگوار آن‌ها، پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی باشیم که شهداء برای حفظ آن از شیرین‌ترین و عزیرترین ودیعه الهی، یعنی جان خود گذشتند. تاریخ این مرز و بوم هیچگاه ایثار و از خودگذشتگی این بزرگواران را فراموش نخواهد کرد.

خدا را شاکرم که در بانک دی، افتخار خدمت گزاری در محضر خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدر برایم فراهم شده است و از خدای متعال می خواهم ما را در این مسیر یاری کند.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران و کارکنان بانک دی ضمن گرامیداشت سی و یکم شهریور ماه سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امیدوارم در سایه عنایت شهیدان والامقام و وجود پربرکت خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری بتوانیم رهرو شایسته مکتب آنان باشیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب