امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50078 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تودیع و معارفه مدیر بیمه سرمد در استان گلستان

خبرایران : مراسم تودیع و معارفه مدیر استان گلستان بیمه سرمد با حضور نایب رئیس هیئت مدیره شرکت برگزار شد.
تودیع و معارفه مدیر بیمه سرمد در استان گلستان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه سرمد، پرویز مقدسی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت در سفر به استان گلستان با محمدرضا کریم مدیر امور شعب بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کرد.
مقدسی در این دیدار از کریم و مدیران استانی بانک صادرات خواست تا نقطه نظرات خود را برای بهبود عملکرد بیمه سرمد در استان گلستان با مدیران سرمد در میان بگذارند.
نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد هم‌چنین از شعبه شرکت در استان گلستان بازدید کرد.
در جریان بازدید مقدسی مراسم تودیع و معارفه مدیر بیمه سرمد در استان گلستان برگزار شد و امیر خاکی جای خود را به مجتبی محمدی نیا سرپرست جدید مدیریت بیمه سرمد در استان داد.
بازدید مقدسی از شعبه بیمه سرمد در مازنداران پرویز مقدسی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت هم‌چنین در ادامه سفر به استان های شمالی کشور به استان مازندران رفت و با وحید نصیری مدیر امور شعب بانک صادرات استان دیدار و گفتگو کرد.
مقدسی در این دیدار گفت: بانک صادرات یکی از بانک های خوشنام کشور است و ظرفیت بسیار بزرگی برای سرمد ایجاد کرده که باید از آن استفاده کنیم. تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات می‌تواند به رشد و شکوفایی شرکت کمک کند.
نصیری مدیر شعب بانک صادرات استان هم در دیدار از عملکرد خوب بیمه سرمد و هم‌چنین پرداخت به موقع خسارت‌ها قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد، همکاری میان بانک صادرات و بیمه سرمد روز به روز افزایش پیدا کند.
در این سفر، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، پژمان نریمانی معاون توسعه بازار، امور استان ها و شبکه فروش، حسن پورحسینی مدیر بیمه های اتومبیل و علی آفرین سرپرست مدیریت بیمه های اشخاص، مقدسی را همراهی می‌کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب