امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50157 تاریخ انتشار: شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا رزم حسینی مطرح کرد؛

امضاهای طلایی در وزارت صمت باید حذف شود / برای پذیرش مسئولیت وزارت صمت فداکاری کردم

وزیر پیشنهادی صمت: گفت اگر توفیق خدمتگزاری در این سنگر را پیدا کنم باید بگویم در شرایط فعلی پذیرش این سمت ریسک بزرگی برای من بود و حتی پرریسک تر از حضور در سنگرهای دفاع مقدس لذا من برای پذیرش این سمت ایثار و فداکاری کردم و باید با کمک شما فعالان بخش خصوصی و مجلس در مقابل فشار حداکثری تلاش کنیم.
امضاهای طلایی در وزارت صمت باید حذف شود / برای پذیرش مسئولیت وزارت صمت فداکاری کردم
علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت اظهارداشت : اگر توفیق خدمتگزاری در این سنگر را پیدا کنم باید بگویم در شرایط فعلی پذیرش این سمت ریسک بزرگی برای من بود و حتی پرریسک تر از حضور در سنگرهای دفاع مقدس لذا من برای پذیرش این سمت ایثار و فداکاری کردم و باید با کمک شما فعالان بخش خصوصی و مجلس در مقابل فشار حداکثری تلاش کنیم.
وی ادامه داد : ما به دنبال مدیریت بازار هستیم و به دنبال مداخله در بازار نیستیم بنابراین ما به دنبال مدیریت بازار مبتنی بر فراوانی کالا و قیمت تمام شده پایین و مبتنی بر تشکل های بخش بخش خصوصی و با هم اندیشی و کار کارشناسی مشترک بین دولت و تشکلهای بخش خصوصی خواهیم بود.
رزم حسینی تاکید کرد : من به دنبال چابک سازی هستم و دیوان سالاری را باید کوچک کنیم و مردم سالاری باید بزرگ شود و باید امضاهای طلایی را در وزارت صمت کم کنیم و حتی حذف کنیم. این کار سخت است و با کمک شما و مجلس تحقق می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب