امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50206 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طرح کوچه ی دوستی دریکی از تاریخی ترین محلات  منطقه۲ کلید خورد

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ از برنامه ریزیو اجرای طرح کوچه ی دوستی در محله فرحزاد به عنوان  یکی از تاریخی ترین محلات این منطقه  خبر داد.
طرح کوچه ی دوستی دریکی از تاریخی ترین محلات  منطقه۲ کلید خورد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2،یوسف مزارعی با  اعلام  این خبر گفت: طرح "کوچه دوستی" با هدف ترویج فرهنگ مشارکت  برای رسیدن به توسعه محلی دریک نظام اجتماعی مطلوب، کاهش چالش ها و آسیب های شهری  در محله فرحزاد اجرایی می شود. 
وی  ایجاد حس تعلق محله ای، ایجاد هویت محلی، استعداد یابی شهروندان، خلق جاذبه های گردشگری برای محله و...با استفاده از مشارکت مردمی به ویژه زنان و کودکان  را از دیگر اهداف  این طرح برشمرد و گفت: طرح کوچه دوستی  با نظارت اداره بانوان وهمکاری ستادراهبری مدیریت محله و دفتر توسعه محلی فرحزاد برنامه ریزی شده است. 
وي افزود: در اين طرح محله فرحزاد با توجه به دارا بودن بستر‌هاي مشارکتي انتخاب شده و  طی فراخوانی از بانوان و کودکان و هنرمندان ساکن  دعوت به مشارکت شد و در نهایت  این طرح با استفاده از نمادها، اِلمان های ساده و رنگ ها به شیوه ی خلاقانه اجرا می گردد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب