امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50271 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سقف تعهدات و استعلام پوشش بیمه تکمیلی رازی + خرید آنلاین

در حال حاضر هزینه‌های درمانی از جمله دندانپزشکی، زایمان، نازایی و خیلی موارد دیگر بسیار بیشتر از قبل شده و تنها داشتن بیمه‌های پایه از جمله تامین اجتماعی، سلامت و... نمی‌تواند پاسخگوی این هزینه‌ها باشد و پرداخت آن برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار است.
سقف تعهدات و استعلام پوشش بیمه تکمیلی رازی + خرید آنلاین

به گزارش خبرایران بنابراعلام ازکی، با توجه به همین موضوع، خرید بیمه تکمیلی در کنار بیمه‌های پایه یک راه حل ساده و کاربردی برای مدیریت و پرداخت هزینه‌های درمانی است.

بیمه رازی یکی از شرکت بیمه‌هایی است که بیمه تکمیلی را، فقط به صورت گروهی، در کنار سایر رشته‌های بیمه از جمله شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، باربری، مهندسی، عمر و ... به متقاضیان خود ارائه می‌کند.

در این متن تمام شرایط مربوط به بیمه تکمیلی رازی را بررسی می‌کنیم.

خطرات و ریسک‌های تحت پوشش بیمه تکمیلی رازی

بیمه تکمیلی گروهی رازی دو نوع پوشش اصلی و فرعی ارائه می‌دهد که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

. جبران هزینه‌های بستری‌، جراحی‌، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود و Day Care.

اعمال جراحی Day Care به جراحی‌هایی می‌گویند که مدت زمان مورد نیاز برای مراقبت‌های بعد از عمل در مراکز درمانی، کمتر از یک روز باشد.

. جبران اعمال جراحی تخصصی شامل جراحی مربوط به سرطان‌، مغز و اعصاب مرکزی نخاع‌، گامانایف‌، قلب‌، پیوند ریه‌، پیوند کبد، پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان

. جبران هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین

. جبران هزینه‌های درمانی نازایی و ناباروری

. جبران هزینه‌های مربوط به رفع عیوب انکساری چشم (نظیر عمل لیزیک‌، لازک و …)

. جبران هزینه‌های پاراکلینیکی (تشخیص درمانی) شامل: سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع سی‌تی اسکن، انواع آندوسکوپی، ام‌. آر.‌آی، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانسیتومتری، تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفس، اسپیرومتری، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغز، نوار مثانه، سیستومتری یا سیستوگرام، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم و اعمال مجاز سرپائی شامل شکستگی و در رفتگی، گچگیری، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، اکسیزیون لیپوم، بیوپسی‌، تخلیه کیست و لیزر درمانی

. جبران هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش‌های تشخیص پزشکی‌، پاتولوژی یا آسیب شناسی و ژنتیک پزشکی‌، انواع رادیوگرافی‌، نوار قلب‌، فیزیوتراپی

. جبران هزینه‌های ویزیت و دارو

. جبران هزینه‌های دندانپزشکی

. جبران هزینه خرید سمعک

. جبران هزینه عینک و لنز تماس طبی

. جبران هزینه تهیه اعضاء طبیعی بدن

. جبران هزینه اروتز که بلافاصله بعد از عمل جراحی مورد نیاز باشد.

. جبران هزینه تشخیص بیماری‌ها و ناهنجاری‌های جنین منوط به داشتن پوشش زایمان.

. جبران هزینه همراه افراد زیر ۷ سال و بالاتر از ۷۰ سال در بیمارستان

. هزینه آمبولانس و سایر فوریت‌های پزشکی

البته تمام این پوشش‌ها در تمامی ‌طرح‌های بیمه تکمیلی رازی وجود ندارد و نوع پوشش‌ها و سقف تعهدات آن‌ها به صورت توافقی و بر اساس مبلغ حق‌بیمه قابل پرداخت توسط پرسنل، تعیین می‌شود.

سقف تعهدات بیمه تکمیلی رازی سال ۹۹

همانطور که گفتیم شرکت رازی، بیمه تکمیلی را فقط به صورت گروهی برای متقاضیان خود صادر می‌کند. در بیمه‌های گروهی همه شرایط از جمله سقف تعهدات شرکت بیمه برای هر پوشش به صورت توافقی بین شرکت بیمه و شرکت یا سازمان متقاضی تعیین می‌شود.

بنابراین نمی‌توان مقدار دقیق و مشخصی برای سقف تعهدات بیمه تکمیلی رازی در سال ۹۹ بیان کنیم. شما می‌توانید برای اطلاع از سقف تعهدات و دیگر شرایط بیمه تکمیلی گروهی رازی با مشاوران ازکی تماس بگیرید.

نحوه استفاده از بیمه تکمیلی رازی

یکی از خدماتی که کارشناسان ازکی بعد از خرید بیمه تکمیلی برای آشنایی بیشتر کارکنان آن سازمان با محصولات بیمه‌ای عرضه می‌کنند، ارائه‌ی مشاوره‌های رایگان و تخصصی به صورت هفتگی در مورد رشته‌های مختلف بیمه است.

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از بیمه تکمیلی باید مدنظر داشته باشید، دوره انتظار است. دوره انتظار به مدت زمانی گفته می‌شود که در طول آن شرکت بیمه هیچ‌گونه تعهدی برای پرداخت خسارت ندارد. در شرکت‌های بیمه معمولا دوره انتظار پوشش زایمان و نازایی بین ۶ تا ۹ ماه و پوشش جراحی و بستری ۳ ماه است.

پرداخت خسارت بیمه تکمیلی رازی

بیمه‌شده هنگام مراجعه به مراکز درمانی می‌تواند به یکی از ۳ روش زیر از بیمه‌نامه درمان تکمیلی خود استفاده کند:

۱. همراه با معرفی نامه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه رازی مراجعه کند:

در این حالت فقط باید فرانشیز و هزینه‌هایی را که مازاد بر تعهد شرکت بیمه است، پرداخت کند.

۲. بدون معرفی نامه به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه رازی مراجعه کند:

در این حالت تمام هزینه‌های درمانی را خودش باید بپردازد و بعد همراه با مدارک پزشکی و فاکتور مهر شده برای دریافت هزینه های درمانی خود به یکی از مراکز پرداخت خسارت بیمه رازی مراجعه کند.

۳. به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد با بیمه رازی مراجعه کند:

در این روش هم مانند روش دوم بیمه‌شده باید هزینه‌های درمانی را خودش پرداخت کند و بعد همراه با مدارک لازم، به مراکز پرداخت خسارت بیمه رازی برای دریافت هزینه‌های درمانی خود مراجعه کند.

در تمام این حالات اگر بیمه‌شده بیمه تکمیلی خود را از ازکی خریداری کرده باشد، تمامی پیگیری‌های مربوط به پرونده‌های پرداخت خسارت تا واریز مبلغ خسارت را کارشناسان ازکی انجام خواهند داد.

نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی رازی

ازکی یکی از راه‌های بسیار آسان در خرید انواع بیمه‌ها از جمله بیمه تکمیلی گروهی است، شما می‌توانید با مراجعه به azki.com طرح‌های مختلف بیمه تکمیلی گروهی را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد از آن بهترین طرح را متناسب با شرایط خود انتخاب و خریداری کنید.

ازکی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در کنار سایر رشته‌های بیمه از جمله شخص ثالث، بدنه، عمر، درمان تکمیلی، مسافرتی و ... اقدام به ارائه انواع بیمه‌های گروهی مانند بیمه درمان تکمیلی گروهی، بیمه مسئولیت، بیمه عمر حوادث، بیمه باربری و... کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب