امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50281 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور به وزیر جدید صمت

خبرایران : انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور در پیام تبریک به علی رضا رزم حسینی، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، گزیده ای از چالش های زنجیره تامین صنعت خودرو کشور را نیز برشمرد و اظهار امیدواری و اعلام آمادگی کرد تا با تکیه بر سوابق مدیریتی و اجرائی وی و همراهی قطعه سازان کشور گام های اساسی در جهت رفع این مشکلات برداشته شود.
پیام تبریک انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور به وزیر جدید صمت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انجمن صنایع همگن قطعه سازی، در متن پیام تبریک این انجمن به وزیر جدید صمت آمده است:

 

جناب آقای رزم حسینی

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

 

احترامــاً، بدینوسیله برگزیده شدن حضرتعالی را با رأی نمایندگان ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به عنوان مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت که نشان از ضرورت بهره مندی کشور و صنعت از تجربه و دانش جنابعالی در این مقطع مهم از حیات سیاسی و اقتصادی است تبریک عرض می نماییم. امید است در این عرصه گام های موثر به سوی پویایی و استقلال صنعتی کشور و “جهش تولید” برداریم تا بسترهای روشنی برای رشد و توسعه فراهم گردد.

شایان ذکر است این انجمن نیز به عنوان عضوی از خانواده صنعتی کشور آمادگی خود را برای هر گونه اهتمام و همراهی در اجرا وتحقق برنامه ها و اهداف کلان جنابعالی بخصوص در حوزه تعالی قطعه سازی و صنعت خودرو کشور در سال جهش تولید اعلام می دارد.

جناب آقای وزیر؛ بر خود لازم می دانیم از این فرصت استفاده کرده و چند نکته اصلی و اساسی در این مسیر را با شما در میان بگذاریم:

– بحران نقدینگی، به دلیل مطالبات قطعه سازان از خودروسازان و افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه و نهاده های تولید نخستین چالش زنجیره تامین صنعت خودرو کشور است.

– عدم تخصیص ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه قطعه سازان کشور را زمینگیر کرده و تلاش های آنان برای دور زدن تحریم ها و واردات مواد اولیه مورد نیاز نیز با سختگیری های بی مورد بانک مرکزی در شرایط جنگ اقتصادی به بن بست رسیده است.

انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی خودرو کشور با تبریک مجدد برگزیده شدن حضرتعالی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، آمادگی خود را اعلام می کند تا با تکیه بر توان تخصصی و مدیریتی اعضای خود و در سایه حمایت های راهبردی جنابعالی، در تعاملی سازنده، صنعت خودرو و قطعه سازی را به عنوان پیشران صنایع کشور به روزهای رونق و پویائی خود باز گرداند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب