امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5032 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از 10 تا 13 مرداد برگزار می‌شود؛

حضور شکرستانی‌ها، کلاه قرمزی و پهلوانان در نمایشگاه «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر»

موسسه آزاده در اولین نمایشگاه تخصصی و بین المللی نوشت افزار ایران که در تاریخ 10 الی 13 مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود، حضور دارد.
حضور شکرستانی‌ها، کلاه قرمزی و پهلوانان در نمایشگاه «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر»

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه آزاده، در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ ایرانی موسسه آزاده در اولین نمایشگاه تخصصی و بین المللی نوشت افزار ایران که در تاریخ 10 الی 13 مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود حضور دارد.

بر اساس این گزارش، محصولات آزاده در سالن A1  در فضای حدود 600 متر عرضه می‌شود ضمن اینکه  با برنامه‌های فرهنگی شامل نقاشی کودکان و مسابقات از کودک ایران زمین پذیرایی می کند و در فضای بالای 200 متر جدیدترین طرح ها و محصولات نوشت افزار و دفاتر تحصیلی شخصیتهای شکرستان و کلاه قرمزی و پهلوانان و سنجد را در معرض دید عموم مشتریان آزاده قرار می‌دهد.

 علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 10008444 با ما در ارتباط باشید و از سایتwww.azadehco.com  دیدن فرمایند.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی «نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر» از ۱۰ مرداد سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران راه‌اندازی خواهد شد که فرآیند تولید برخی از نوشت‌افزارها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب