امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50324 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجتبی یزدانی اعلام کرد؛

پسماندهای میادین میوه و تره بار، خوراک دام و کمپوست می‌شود

خبرایران : معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت : روزانه بین 500 تا 600 تن پسماند تر توسط میادین میوه و تره بار و میوه فروشی ها در سطح شهر تولید می شود که این میزان پسماند به صورت تفکیک نشده و مخلوط به منطقه تحویل داده می شود و منطقه به همراه زباله های خانگی آن ها را به مرکز دفن پسماند منتقل می کند.
پسماندهای میادین میوه و تره بار، خوراک دام و کمپوست می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهارداشت : این نوع از زباله ها ظرفیت استفاده به عنوان خوراک دام یا تبدیل شدن به خوراک دام و کمپوست را دارند.

وی افزود : درحال حاضر دو خط تبدیل پسماند تر به خوراک دام در میدان میوه و تره بار مرکزی وجود دارد که یکی از این خطوط کار نمی کند و دیگری هم با ظرفیت 20 تن زباله نیاز به اصلاحاتی در بخش های تفکیک، اتوکلاو و ماکروویو دارد.همچنین، تهران بزرگ ترین مرکز پردازش پسماند تر را دارد و می توانیم بخش قابل توجهی از این زباله ها را به این مجتمع منتقل و به کمپوست تبدیل کنیم.

یزدانی ادامه داد: با جلوگیری از دفن 500 تا 600 تن پسماند میادین میوه و تره بار و میوه فروشی ها در آرادکوه، حدود 450 متر مکعب از حجم شیرابه ها در این مجتمع کاسته می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب