امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50376 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در بازدید از غرفه منطقه یک؛

ایجاد پلازا به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند

خبرایران : سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: اجرای طرح های زیبا سازی مانند پلازا می تواند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.
ایجاد پلازا به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید بیگی سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری با حضور در غرفه منطقه یک شهرداری تهران در جریان مشکلات صنایع مشاغل و بساط گستران منطقه یک قرار گرفت و گفت بحث ساماندهی مشاغل در محلات مختلف از وظایف سازمان ما است و از آنجا که منطقه شمیرانات نگین تهران به شمار می رود تلاش کردیم نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشیم.
وی گفت: در منطقه یک فرمانداری شمیرانات نیز صاحبنظر است و قرار است در هفته آینده با فرمانداری نشست و در خصوص وضعیت مشاغل این منطقه گفتگو کنیم.


بیگی با تاکید براینکه برخی از طرح هایی که اجرا می شود بر اساس اسناد بالادستی است ادامه داد: این طرح ها را باید با فرمانداری هماهنگ کرده و اجرایی کنیم.

او معتقد است که روحیه جهادی شهردار منطقه یک می تواند بنای تحول عظیمی را در این منطقه پایه گذاری کند و ما نیز هر طوری که بتوانیم با این منطقه همراه خواهیم شد.

این مقام مسئول با تاکید براینکه منطقه یک در مجاورت امامزاده صالح(ع) قرار دارد و قطب گردشگری به شمار می رود تاکید کرد: به دلیل تردد در این منطقه باید چهره شهر  بهتر باشد.

او با تاکید بر اینکه سازمان چند بار به این موضوع ورود پیدا کرده ادامه داد: تلاش می کنیم با حفظ شأن مردم در این منطقه این موضوع را نیز حل و فصل کنیم.

به اعتقاد او طرحی مانند پلازا علاوه بر اینکه  به زیباتر شدن منطقه کمک می کند نقش مهمی نیز در کاهش آسیب های های اجتماعی ایفا می کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب