امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5038 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس پلیس راه کشور خبر داد؛

گره‌های سنگین ترافیکی در منجیل، رودبار، زیرآب، سوادکوه و امامزاده هاشم

سردار مهماندار رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه در جاده‌های منتهی به شمال کشور شاهد ترافیک هستیم گفت: ترافیک ویژه‌ای را در محدوده منجیل، رودبار، زیرآب، سوادکوه و امامزاده هاشم در هراز شاهد هستیم.
گره‌های سنگین ترافیکی در منجیل، رودبار، زیرآب، سوادکوه و امامزاده هاشم
به گزارش خبرایران، سردار مهماندار رئیس پلیس راه کشور در تشریح محدودیت‌ها و وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: سفرهای پرحجمی را ظرف روز گذشته و امروز آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: امروز بعد از نماز عید سعید فطر هم سفرها به اوج خود رسید و می‌توان گفت: در استان تهران و خروجی‌های این استان ظرفیت خالی نداریم.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: در حال حاضر در جاده هراز، فیروزکوه، چالوس و کرج-تهران و کرج-چالوس، قزوین - رشت ترافیک سنگین داریم.

سردار مهماندار علت وجود ترافیک در محور کرج تهران رو وجود مسافران جامانده در حاشیه اتوبان عنوان کرد و گفت: تعدادی از مسافرین که موفق نشدند بلیط بگیرند در حاشیه ازاد راه به دنبال ماشین بودند.

وی همچنین به انسداد محور شمشک به دیزین اشاره کرد و گفت: به خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس از شرق تهران را دارند اجازه عبور ندادیم و این افراد می‌توانند از مسیر تهران کرج چالوس استفاده کنند.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: در برخی از نقاط مانند منجیل و رودبار، محدود سوادکوه و زیرآب و محدوده امامزاده هاشم در هراز ترافیک ویژه تری را شاهد هستیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب