امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50390 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شیاطین در خانه له شدند؛

مورینیو با 6 گل اولدترافورد را به آتش کشید!

خبرایران : منچستریونایتد در خانه تحقیر شد و تاتنهام توانست شش بار دروازه این تیم را در اولدترافورد باز کند.
مورینیو با 6 گل اولدترافورد را به آتش کشید!
به گزارش خبرایران ، بی شک نتیجه دیدار امروز در کارنامه مربیگری ژوزه مورینیو به ثبت خواهد رسید. او که دو فصل قبل به زعم خودش با بی مهری در اواسط فصل از یونایتد اخراج شده بود، امروز موفق شد انتقام بزرگی از تیم سابقش بگیرد و تاتنهام تحت هدایت او با نتیجه 1-6 منچستریونایتد را مغلوب کرد.

 جالب اینجاست در دقیقه دو این یونایتد بود که با پنالتی برونو فرناندز به گل اول دست یافت، اما در ادامه طوفان شاگردان مورینیو آغاز شد و آنها شش بار دروازه حریف را باز کردند. سون هونگ مین و هری کین هر کدام دو بار و سرژ اوریه و تاگی اندومبله هر کدام یک بار دروازه یونایتد را باز کردند تا خاطره شکست تحقیرآمیز 1-6 این تیم مقابل منچسترسیتی با هدایت روبرتو مانچینی در سال 2011 تکرار شود.

 منچستریونایتد در تاریخ بازی های خود در لیگ برتر به جز امروز دو بار دیگر شش گل دریافت کرده که یکی به دیدار مقابل ساوتهمپتون در سال 1996 و دیگری برابر منچسترسیتی در سال 2011 بازمی گردد. همچنین ژوزه مورینیو به اولین سرمربی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که مقابل تیم سابق خود در بازی خارج از خانه به این برتری بزرگ دست یافته و تیمش شش بار موفق به گلزنی می شود.

 پیش از او همین اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد موفق شده بود تیمش را در جریان برتری 1-5 مقابل کاردیف رهبری کند. با این شکست باید دید سرنوشت اوله گونار سولسشر در اولدترافورد چگونه رقم خواهد خورد. شیاطین سرخ از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب سه امتیاز شده اند و این هرگز نتیجه مورد نظر برای سرمایه گذاری های سالهای اخیر نیست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب