امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50433 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روح‌اله خدارحمی خبرداد؛

بانک کشاورزی محدودیتی برای پرداخت تسهیلات گلخانه ها ندارد

خبرایران : مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اینکه توسعه کشت گلخانه‌ای یکی از اولویت‌های دولت است و ما مکلفیم از این قشر حمایت کنیم گفت: محدودیتی برای پرداخت تسهیلات در بخش گلخانه نداریم.
بانک کشاورزی محدودیتی برای پرداخت تسهیلات گلخانه ها ندارد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ،روح‌اله خدارحمی در دیدار با تشکل‌ها، فعالان و نخبگان کشاورزی استان خراسان جنوبی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، با اعلام مطلب فوق افزود: متقاضیان احداث گلخانه که طرح آماده داشته باشند و وثایق کافی در اختیار بانک قرار دهند ما موظف به پرداخت تسهیلات به آنان هستیم و منابع کافی در بانک موجود است.

خدارحمی اضافه کرد: انتظار می رود در خراسان جنوبی سطح زیر کشت گلخانه ها به دلیل اقتصادی بودن آن بیشتر شود و اجرای گلخانه‌های با مقیاس بزرگ تر در دستور کار قرار بگیرد. وی با بیان اینکه هر طرح موجه و آماده اجرا را تامین مالی می‌کنیم گفت: در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی نیز همین گونه است و کسی دست خالی از بانک برنخواهد گشت چون به تاثیر شگرف ماشین‌آلات در بخش کشاورزی اعتقاد داریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش کردیم جریان تامین و تزریق منابع به بخش کشاورزی را توسعه دهیم و تا حدی در این زمینه موفق عمل کردیم  افزود: میزان پرداخت‌های این بانک هر سال بیشتر می شود و این حمایت در همه استان‌ها مورد تایید استانداران است و در همه استان‌ها رضایت نسبی را داریم اما باید بیشتر تلاش شود.

خدارحمی تصریح کرد: در ارتباط با تامین منابع ارزان که یکی از خواسته‌ها و مطالبات کشاورزان است حداقل در مورد عشایر امکانات خوبی توسط مجلس و دولت فراهم شده و تسهیلات چهار و شش درصد برای این قشر داریم.

مدیرعامل بانک کشاورزی یادآور شد: در ارتباط با تضامین تسهیلات سعی کرده‌ایم با هماهنگی که شده شرایط را ساده کنیم هرچند بانک نمی‌تواند بدون تضامین لازم تسهیلاتی را پرداخت کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب