امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50497 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا رجب زاده خبرداد؛

بهره برداری از فاز دوم پروژه دوگاز در منطقه21 ؛ تا یک ماه دیگر

خبرایران : فاز دوم پروژه اتصال بلوار کرمان خودرو به بزرگراه شهید فهمیده موسوم به «دوگاز» عملا تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از فاز دوم پروژه دوگاز در منطقه21 ؛ تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه21، رضا رجب زاده شهردار این منطقه با اشاره به فاز اول پروژه دوگاز گفت: فاز اول دوگاز برای افرادی که در بزرگراه شهید لشگری به سمت جنوب تردد می کردند، بسیار با اهمیت و برای افرادی که قصد تردد به بزرگراه شهید فهمیده یا اتوبان تهران_کرج را داشتند، مشکل بود که با توجه به اهمیت این موضوع، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در همان روز افتتاح فاز اول، عملیات اجرایی کلنگ زنی یا ادامه پروژه دوگاز و فاز دوم را رسما کلید زدند.

وی در ادامه افزود: در این پروژه، حدود 600متر به صورت جنوب به شمال از ادامه فاز اول پروژه تا ابتدای خیابان اردیبهشت دو و معبری که به اردیبهشت سه اتصال پیدا می کند و در ادامه به خیابان داروپخش و اتوبان تهران-کرج منتهی می شود، عملیات خاک برداری، خاک ریزی، جدول کاری و آسفالت انجام شده است.

رجب زاده ادامه داد: هم اکنون، زیر سازی های فاز دوم انجام و معارضات برقی و مکانیکی برطرف و پروژه وارد مرحله آسفالت و روسازی شده و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه21 با اشاره به اعتبار طرح گفت: احداث فاز دوم پروژه دوگاز در حال انجام بوده و برای آن 6 تا 7 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

لازم به ذکر است؛ فاز یک پروژه دوگاز در پاییز سال گذشته افتتاح و مهم ترین فاز این طرح بود که با ایجاد روگذر، ترافیک بزرگراه شهید لشگری و کرمان خودرو مرتفع و باعث تردد ایمن خودروها و صرفه جویی در زمان سفر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب