امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50533 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت هفده مهر روز جهانی پست

خبرایران : رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن 17 مهر، روز جهانی پست را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت هفده مهر روز جهانی پست
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پست در متن این پیام آمده است:

تاریخ ارتباطات انسانی نشان می‌دهد، پست یکی از ابتدایی‌ترین و قدیمی‌ترین وسیله ارتباطی بین انسان‌ها بوده است. از آن زمان که فرمانروایان و حاکمان برای ارسال پیام‌‌ها و نامه‌هایشان چاپارخانه را راه‌انداختند و چاپارهای تیز پا را به عنوان سفیران و نامه‌رسان خود برگزیدند تا به امروز، پست پیشگام ارتباط مردم با یکدیگر و حکومت‌ها با ملت‌ها بوده است.

در گذشته‌ای نه چندان دور، پست تنها راه ارتباطی مردم با عزیزان‌شان بود و رساندن نامه‌های حاوی خبر سلامتی و پیام‌های عاطفی، وظیفه اصلی این شبکه به شمار می‌آمد. اما امروز مرزهای خدمت‌رسانی پست در جهان فراتر رفته و به عنوان یک صنعت با خلق سرویس‌های جدید، به منظور تامین خواسته‌های مشتریان، به کسب و کاری پویا تبدیل شده است.

هرچه جوامع پیشرفته‌تر شدند، نیاز انسان‌ها، حکومت‌ها و سازمان‌ها به هم بیشتر و نقش پست در رفع این نیازها و محکم کردن حلقه اتصال جوامع بشری به یکدیگر، پررنگ تر شد.

پست در ایران نیز تا سالهای اخیر، همواره با نیازهای مکاتبه‌ای مردم و سازمان‌ها همسو بود. اما تغییر الگوی نیازهای مردم و تاسی به پست‌های موفق دنیا نشان داد، نقش این شبکه  تنها به دریافت و تحویل پیام‌های مکاتبه‌ای محدود نمی‌شود و باید با تغییر ماموریت‌ها و شیوه‌های خدمت‌رسانی در کنار تقویت زیرساخت‌ها، پوست اندازی با هدف هوشمند‌سازی شبکه و الکترونیکی کردن فرایندها و خدمات را آغاز کرد.

از حدود یکسال پیش و با تکیه بر توصیه‌ها و تاکیدات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست این حرکت را با همراهی تمامی همکاران در سراسر شبکه آغاز کرد و تلاش زیادی هم برای تحقق آن انجام شد. اما دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های منابع و ظرفیت‌ها موجب شد این تحول از شتاب کافی برخوردار نباشد.

از یکی دو ماه پیش به دنبال تغییر مدیریت؛ مصمم به بازنگری در شیوه‌های تحقق اهداف و مسیر ریل‌گذاری شده، با سرعت بیشتری هستیم تا بتوانیم ضمن توجه به تقویت انگیزه‌های نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شبکه، شاهد پستی چابک‌تر و پویاتر باشیم که سهمی واقعی از بازار و زنجیره تامین نیازهای مردم، دولت و کسب و کارها دارد.

اینجانب به عنوان راهبر شبکه پستی، ضمن تبریک فرارسیدن 17 مهر روزجهانی پست و تشکر فراوان از زحمات شبانه‌روزی در عرصه خدمت‌رسانی، از تک‌تک شما عزیزان خواستار همراهی و مشارکت صمیمانه‌تر به منظور رسیدن به سر منزل مقصود هستم و در مقابل متعهد می‌شوم توجه به بهبود معیشت و تامین امنیت و رضایت شغلی شما گرامیان را در اولویت اقدامات خود قرار دهم.

 رمضانعلی سبحانی‌فر    

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب