امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50534 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام دبیرکل اتحادیه پستی جهانی به مناسبت روز جهانی پست

خبرایران : بشار حسین دبیرکل اتحادیه پستی جهانی، با انتشار پیامی، فرارسیدن نهم اکتبر (17 مهر)، روز جهانی پست را به کارکنان شرکت های پستی، در سراسر جهان تبریک گفت.
پیام دبیرکل اتحادیه پستی جهانی به مناسبت روز جهانی پست

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این پیام که با عنوان «پست فراتر از نامه و امانت»  منتشر شده، آمده است:

همه ما باید از فداکاری‏های وصف‏ناپذیر مجریان پستی و کارکنان آنها در خلال همه ‏گیری جهانی کووید-19 قدردانی کنیم.  

ارج نهادن به کارکنان پستی، بسیار ضروری است چرا که در دورانی که همه‌گیری کووید- 19 به شدت در جهان بیداد می‏کرد، این کارکنان پست بودند که برای تحویل مرسولات پستی تلاش مضاعفی کردند.

بسیاری از کارکنان به طرز تأسف‏باری جان خود را از دست دادند. مسیر زندگی بسیاری دیگر نیز به دلیل آسیب‏های جدی به سلامت‌شان دستخوش تغییر شد.

من به رشادت‏ها و فداکاری‏های میلیون‏ها نفر از کارکنان پستی که در مواجهه با این همه‏ گیری جهانی، به خدمت ‏رسانی ادامه دادند، درود می‏ فرستم.

شما باعث افتخار این صنعت و جهان هستید و من در برابر دستاوردهای شگرف شما سر تعظیم فرود می‏آورم.

پست، به رغمِ توقف فعالیت خطوط هوایی، بسته ‏شدن مرزها و شیوع بیماری در دفاتر تجزیه، کماکان به حرکت خود ادامه داد.

اگر مانعی در مسیر ایجاد می‏‏شد، مسیرهای رهسپاری جدیدی تعیین می‏شدند. قطارها و کشتی‏ها جایگزین هواپیماها شدند. مجریان پستی روش‏های جدید کاری و طرق جدید ارائه خدمت را طراحی کردند.

زنجیره ‏های عظیم لجستیکی که از مرزها و قاره ‏های ملی عبور کرده و مناطق وسیعی‏ را تحت پوشش قرار می‏دادند، در عرض چند روز و چند هفته تغییر کردند.

نوآوری و خلاقیت از ویژگی‏های بارز این دوره جدید و محرکی برای تدوین روش‏های تازه در ارائه خدمات اجتماعی و مالی به مشتریان بود.

به لطف پست، به افراد سالخورده، تنها و ناتوان کمک شد؛ داروهای نجات بخش تحویل گردید؛ تجهیزات محافظتی تأمین و ارائه خدمات مالی ضروری همچنان حفظ  شد.

اتحادیه پستی جهانی نیز با ارائه تحلیل‏های بسیار ضروری و مشارکت و نوآوری مورد نیاز کشورهای عضو، در این مسیر گام نهاد.

با وجود چالش‏های فراوان، ما همچنان به وظیفه خود در قبال تعهد سرویس همگانی یعنی ارائه خدمات پستی به همۀ افراد در این کره خاکی، بدون توجه به موقعیت مکانی آنها ادامه می‏دهیم.

روز جهانی پست، مناسب‏ترین روز برای ادای احترام به کشورهای عضو، مجریان و کارکنان پستی و هر فردِ دیگری است که در ارائه خدمت مشارکت می‏کند.

ما از همان ابتدای کار، بر جنگ‏ها‏، بلایای طبیعی و بیماری‏های همه ‏گیر فائق آمده ‏ایم.

ما همواره به ارائه خدمت همت گمارده ‏ایم.

سال 2020 سالی بود که صنعت پست پایداری، عزم راسخ و نقش بی‏بدیلی که در تمامی جوامع ایفا می‌کند را به جهانیان اثبات کرد.

ما نشان دادیم که بسیار فراتر از نامه و امانت هستیم.

بشار حسین

 دبیرکل

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب