امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50535 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر ارتباطات روز جهانی پست را تبریک گفت

خبرایران : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی فرارسیدن 17 مهر روز جهانی پست را به کارکنان این شبکه تبریک گفت.
وزیر ارتباطات روز جهانی پست را تبریک گفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن پیام محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چنین آمده است:

پست از دیرباز پیام آور دوستی، محبت و تبادل احساسات میان انسان ها به شمار آمده و پستچی‌ها همواره پایان دهنده انتظار انسان‌ها بوده‌اند. در دنیای رو به رشد امروز نیز که اقتصاد دیجیتال به سرعت در حال پیشروی است و خدمات الکترونیکی با شتاب، جایگزین خدمات سنتی می شوند، پست نیز بنا بر مقتضیات، تحولی اساسی در ماموریت های خود ایجاد و ارایه خدمات پلتفرمی را آغاز کرده است.

شرکت ملی پست با ظرفیت‌های فراوانی که به ویژه در حوزه سرمایه انسانی متخصص، تجربه و اعتباری به بلندای تاریخ ارتباطات در اختیار دارد، می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیری را برای خدمت رسانی و کمک به رونق بازار و کسب و کارهای الکترونیکی فراهم کند و ضمن بهبود کیفیت زندگی مردم شهرها و روستاهای کشور، رونق و شکوفایی برای شبکه به ارمغان آورد.

تفکر تغییر و پشت سرگذاشتن شیوه‌های قدیمی در پست آغاز شده و مدیران و کارکنان این مجموعه به این باور رسیده‌اند که همسویی با آهنگ تحولات فنآورانه است که می‌تواند شبکه پستی کشور را به صنعتی پررونق بدل سازد و در این زمینه همچون کشورهای پیشرفته، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

امید است، این حرکت با شتاب و سرعت بالاتری دنبال شود تا به زودی همه آحاد جامعه و کارکنان پرتلاش شرکت ملی پست از ثمرات و برکات آن بهره‌مند شده و طعم پستی پویا، به‌روز و چابک را بچشند.

پست، گنجینه بزرگی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک مجدد  فرارسیدن روز جهانی پست به تک‌تک کارکنان این شبکه، از خداوند منان آرزوی سلامتی و سعادت برای شما عزیزان داشته باشم.

محمدجواد آذری جهرمی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب