امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50619 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منطقه۲ پایتخت آماده مدیریت بارش های فصلی

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران از آمادگی مدیریت شهری برای مدیریت بحران های احتمالی در زمان بارش های فصلی و رفع نقاط آبگیر شناسایی شده در این منطقه خبرداد.
منطقه۲ پایتخت آماده مدیریت بارش های فصلی
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پوربا اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل بارندگی و احتمال بارش های نامنظم، تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب های سطحی ناشی از بارندگی های فصلی در مسیر کانال های جمع آوری کننده به سرعت انجام شود.
وی  افزود:  به منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب  احتمالی ، لایروبی و پاکسازی مسیر دو رود دره فرحزاد و درکه به صورت مستمر و فوریتی در دستور کار ویژه  این معاونت قرار گرفت.
 کریمی پور  با اشاره به اینکه پاکسازی و لایروبی مسیل ها و کانال های فرعی و اصلی از مهمترین اقداماتی است که به صورت مستمر و منظم در حال اجراست، افزود: در همین راستا لایروبی و پاکسازی ٣٠ کیلومتر مسیل و ۵٠ کیلومتر کانال اصلی و ۱۳۰ هزار متر طول کانال های فرعی با استفاده از عوامل کارگری،ماشین آلات و ادوات سنگین انجام شد.
معاون خدمات شهری منطقه۲ ادامه داد: تیم های امور شهری و پاکسازی مسیل ها نیز در آماده باش هستند تا در زمان وقوع بارندگی در نقاط حساس و محل هایی که احتمال آب گرفتگی و آب ماندگی دارند مستقر شوند.
معاون شهردار منطقه۲  با اشاره به اینکه نیازمند مشارکت شهروندان در خصوص عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری هستیم، یادآور شد: با توجه به اینکه مدیریت شهری تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است ولی همچنان از طریق سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ آماده دریافت نظرات و نقطه نظرات شهروندان است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب