امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5062 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دولت همین‌گونه ادامه دهد باید منتظر پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات بعد باشیم

ترقی: سیاه نمایی دولت یازدهم عليه احمدی‌نژاد، باعث مظلومیت او در افکار عمومی می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌اسلامی براین باور است که سیاه نمایی دولت یازدهم علیه دولت و رئیس جمهور گذشته باعث مظلومیت احمدی نژاد در بین مردم و اقبال عمومی از وی می‌شود.
ترقی: سیاه نمایی دولت یازدهم عليه احمدی‌نژاد، باعث مظلومیت او در افکار عمومی می‌شود
به گزارش خبر ايران ، حمیدرضا ترقی، ، نوع برخورد دولت فعلی با احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این نوع برخورد تند اصلاح‌طلبان و دولتمردان نسبت به عملکرد دولت احمدی‌نژاد باعث می‌شود به مرور زمان، نوعی مظلومیت برای احمدی‌نژاد نزد افکار عمومی ایجاد شود، زیرا این انتقاداتی که به دولت سابق می‌شود، با آن چیزی که مردم مشاهده کرده اند، تفاوت‌های زیادی دارد و اکثر این سیاه نمایی‌ها خلاف واقع است.

وی به مصاحبه‌‌های دولتمردان علیه دولت قبل از سویی و بهبود نیافتن اوضاع از سویی دیگر، اشاره کرد و گفت: دولتی ها در همه مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند اقدامات دولت قبل را زیر سوال می برند در حالیکه در طی این چند ماه مردم می‌بینند که با شعار اعتدال مشکلات‌شان حل نشده است. نه جلوی تورم گرفته شده و نه رکود از صنایع مختلف رفع شده است و مردم هم همچنان در فشار و مشکل به‌سر می‌برند.این چهره اصولگرا با اشاره به اینکه اگر آقای روحانی نتواند مشکلات اقتصادی را حل‌و فصل کند، به طور طبیعی گرایش مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه، به سمت احمدی‌نژاد بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ممکن است در شهرها که مردم بیشتر درگیر مسائل سیاسی هستند، این نوع سیاه نمایی‌ها و نفی عملکرد‌های مثبت جواب بدهد، اما در سطح شهرستان‌ها و روستاها که پروژه های دولت احمدی‌نژاد را از نزدیک دیده‌اند این سیاه نمایی‌ها تاثیری معکوس می‌گذارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه ادامه این روند اقبال عمومی به سمت آقای احمدی نژاد را بیشتر می‌کند، افزود: دولت و اصلاح‌طلبان باید در روش تخریب آقای احمدی نژاد تجدیدنظر کنند و همانطور که نکات منفی عملکرد ایشان را می‌گویند حداقل نکات مثبتش را هم بیان کنند تا  افکار عمومی به سمت ساختن یک چهره مظلوم از احمدی‌نژاد نرود.این فعال سیاسی آمدن احمدی‌نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری را وابسته به عملکرد دولت یازدهم دانست و گفت: همه ‌امور به موفقیت دولت آقای روحانی در حل مشکلات اقتصادی در زمان باقی مانده بستگی دارد. اگر دولت نتواند بر بیکاری، تورم، رکود غلبه پیدا کند، قطعا احمدی‌نژاد یا هر فرد دیگری که از وی حمایت می‌کند، ممکن است رای بیاورد و انتخاب شود.نماینده دور پنجم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رابطه‌ جبهه پایداری با احمدی‌نژاد و احتمال پیوند دوباره این دو به نامه نيوز، گفت: رابطه‌ خاصی را بین جبهه پایداری و آقای احمدی نژاد نمی‌بینیم. به هرصورت اعضای جبهه پایداری و ما اصولگرایان، بر این عقیده ایم که به بهانه نقاط منفی دولت گذشته، نمی‌توانیم خط قرمزی بر روی نقاط مثبت عملکرد احمدی‌نژاد بکشیم و با نادیده گرفتن نقاط مثبت دولت گذشته به شدت مخالف هستیم.حمیدرضا ترقی در پاسخ به این سوال که روسای‌جمهور گذشته هرکدام توانسته‌اند، جریان سیاسی خاصی را در جامعه ایجاد کنند، و آیا احمدی‌نژاد هم توانسته است چنین جریانی را در بین مردم ایجاد کند یانه؟ تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد تا حد قابل توجهی توانسته است تفکر پرکاری، روحیه جهادی در مدیریت و توجه به ارزش‌های معنوی را در بین مردم ایجاد کند. بحث توجه به نقاط محروم موضوع دیگری است که احمدی‌نژاد توانست در زمان حضورش در قدرت گام هایی در خصوص آن بردارد، درحالی که هیچ‌یک از دولت‌های گذشته نتوانسته بودند، در این زمینه اقدام مثبتی صورت دهند.

 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب