امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50646 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سه‌شنبه بدون خودرو:

شهردار منطقه ۵ ، بوستان جوانمردان را رکاب زد

خبرایران : همزمان با هفته سلامت روان و در سه‌شنبه‌های بدون خودرو، شهردار منطقه۵، بوستان جوانمردان را با دوچرخه رکاب زد و از پروژه‌های خدمات شهری این بوستان بازدید کرد.
شهردار منطقه ۵ ، بوستان جوانمردان را رکاب زد
به گزارش خبر ایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری، با دوچرخه، امکانات، فضای سبز و وضعیت سازه چادری بوستان جوانمردان را از نزدیک مشاهده کرد و در عین حال با مردم نیز به گفتگو نشست و نقطه‌نظرهای آنان را درباره بوستان جوانمردان شنید.
 
شهردار منطقه۵، در حاشیه این بازدید گفت: سه‌شنبه‌های بدون خودرو و استفاده از دوچرخه، فرصت مغتنمی است تا حتی برای دقایقی کوتاه، به سلامت خود بها دهیم. استفاده از دوچرخه، ورزش مفیدی است که در حفظ سلامت جسم و روان تاثیر قابل ملاحظه‌ای دارد.
کلهری به هفته سلامت روان هم اشاره کرد و گفت: خودمراقبتی، به میزان قابل ملاحظه‌ای در وضعیت سلامت روان انسان تاثیر دارد و به بهبود سلامت روان کمک می‌کند.
شهردار منطقه۵افزود: تحقیقات مختلف نشان داده است که ورزش، نقش پیشگیرانه در جلوگیری از افسردگی، اضطراب و فشارهای روانی دارد و افرادی که ورزش می‌کنند از شادابی و نشاط بیشتری برخوردار هستند و توانایی کنترل و مدیریت فشارهای روانی را  دارند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب