امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5066 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توسط اتاق تعاونگران ایران؛

سومین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی برگزار می‌شود

سومین جشنواره «جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی»، سه‌شنبه هفته جاری با تولیت خانه تعاونگران ایران در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.
سومین جشنواره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی برگزار می‌شود

به گزارش خبر ایران، خانه تعاونگران از سال 1391 اقدام به ارزیابی تعاونی‌ها و اعطای جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی کرده است. مدل جایزه تعالی مدیریت تعاونی برای ارزیابی شرکت‌های تعاونی مدل تعالی سازمانی EFQM است.

حضور تعاونی‌ها در فرایند جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی باعث می‌شود تعاونی‌ها گام‌های بلندی را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری تعاونی خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

انجام خود ارزیابی بر اساس این مدل، به تعاونی‌ها کمک می کند تا وضعیت خود را نسبت به تعاونی های موفق ارزیابی کنند و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.وجود هدف در فرآیند استقرار، انگیزه لازم جهت اعتلای تعاونی را برای مدیران و کارکنان ایجاد می کند. همچنین فضای رقابتی کسب جوایز، به تسریع در رشد تعاونی‌ها کمک می‌کند که شعار«کیفیت، راه بدون پایان» را جامعه عمل بپوشاند و ارزیابی‌ها و گزارشات آن، فضای مناسبی جهت الگو برداری از بهترین‌ها را فراهم می‌کند.

در این جشنواره با حضور صاحبنظران و فعالان بخش تعاونی ، در  2 پانل  راه‌کارهای تعالی و بهبود مدیریت تعاونی ها و همچنین توسعه بخش تعاون و روش های تامین منابع مالی تعاونی‌ها بررسی خواهد شد. در این جشنواره از تعدادی از تعاونی تولیدی، توزیعی و خدماتی و همچنین اتاق های تعاون که در فرآیند دریافت جایزه رقابت کرده‌اند  در سه سطح تندیس‌، تقدیر و گواهی تعهد به تعالی تجلیل بعمل خواهد آمد و با اعطای نشان تعاون یار از فعالان و پیشکسوتان تعاونی در بخش‌های مختلف دانشگاه ، رسانه، دولت و تعاون که در توسعه تعاونی ها نقش داشته اند تجلیل می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب