امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50686 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرداخت سود مشارکت در منافع بیمه های عمر تلفیقی

خبرایران : سود مشارکت در منافع سال ١٣٩٨ بیمه های عمر تلفیقی وزارت نیرو معادل ٢٩.٨٣ درصد محاسبه و به بیمه شده های این قرارداد پرداخت شد.
پرداخت سود مشارکت در منافع بیمه های عمر تلفیقی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه دی؛ سجاد رامندی سرپرست معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه دی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: بیمه دی همواره سعی دارد با تدوین برنامه های منسجم و پایبندی به ارزش های "سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی"، در مسیر تحقق چشم انداز خود "پدیده محبوب مشتریان و پربازده ترین شرکت در صنعت" حرکت نماید و رضایت مندی تمامی گروه های ذینفع (مشتریان، سهامداران،...) را کسب نماید. در همین راستا ضمن تفکیک هدفمند ذخایر ریاضی بیمه های زندگی و مدیریت سرمایه گذاری این ذخایر، پرداخت سود مشارکت در منافع بیمه شدگان قرارداد عمر تلفیقی آبفای استان لرستان، بروجرد و یاسوج را محقق نمود.  
وی همچنین گفت: برنامه های ویژه و هدفمندی در زمینه بیمه های زندگی و بهره گیری از ابزارهای سرمایه گذاری در دستور کار شرکت بیمه دی قرار دارد که با هدف ایجاد جذابیت بیشتر در این حوزه طراحی شده اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب