امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50699 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رادیو ایران بررسی می کند،

ارکان اصلی اقتدارملی از نگاه رهبرانقلاب/ علاج مشکلات کشور در داخل است

خبرایران : برنامه بحث روز رادیو ایران این هفته به بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌علی علیه‌السلام می پردازد.
ارکان اصلی اقتدارملی از نگاه رهبرانقلاب/ علاج مشکلات کشور در داخل است

 برنامه بحث روز رادیو ایران که به بررسی مسائل روز سیاسی ایران و جهان می پردازد این هفته به سراغ بررسی بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌علی علیه‌السلام رفته است.

«قدرت دفاعی»، «استحکام و ثبات اقتصادی» و «توانایی و قوام فرهنگی» از نظر رهبر معظم انقلاب سه رکن لازمه حفظ اقتدار و هویت ملی و تأمین کننده منافع ملی کشور هستند که در ارتباط تصویری روز دوشنبه با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در دانشگاه افسری امام‌علی علیه‌السلام به آن اشاره کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید مجدد بر این موضوع که علاج مشکلات کشور در داخل است،  گفتند: اگرچه بسیاری از مشکلات ما مربوط به خارج از کشور است اما علاج آنها در داخل و با تکیه بر محاسبه درست و نگاه صحیح به مسائل کشور و منطقه و با بکارگیری تدبیر، تلاش، خرد و عزم راسخ است، بنابراین نباید علاج را در خارج از کشور جستجو کرد چرا که ما هیچ خیر و بهره‌ای از خارج نمی‌بینیم و سر و صدای اراذل مسلط بر ملت آمریکا نیز نباید ذهن کسی را مشغول کند.

این برنامه امروز  چهارشنبه بیست و سوم مهرماه از ساعت 12:45 از رادیو ایران پخش می شود. مهمانان این برنامه امیر دریادار دوم شهرام ایرانی جانشین معاونت آموزشی ارتش و امیر سرتیپ دوم محمدرضا علیان نژادی معاونت تربیت و آموزش نیروی پدافند هوایی ارتش هستند.

برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای دکتر محمد رضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می‌شود. علاقمندان به برنامه های سیاسی می توانند نظرات، سوالات و دیدگاه های خود را از طریق  شماره تلفن های  ۲۲۰۴۰۰۸۶ – ۲۲۰۵۰۰۰۹ و شماره پیام  گیر۳۰۰۰۰۹۰۰ اعلام نمایند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب