امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50780 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با توجه به درگیر شدن ریه‌اش؛

محمدرضا گلزار به کرونا مبتلا شد

خبرایران : محمدرضا گلزار بازیگر سریال «گیسو» به دلیل مبتلایان به کرونا در بیمارستان بستری شد.
محمدرضا گلزار به کرونا مبتلا شد
محمدرضا گلزار یک هفته پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. این ستاره سینمای ایران از هفته گذشته و با تشخیص ابتلایش به کرونا در منزل قرنطینه شد و فیلمبرداری سریال «گیسو» بدون حضور او ادامه دارد. از روز گذشته اما رضا گلزار با توجه به درگیر شدن ریه‌اش در بیمارستان بستری شد.
رضا گلزار در گفتگویی درباره بیماری‌اش اظهارداشت : از دیروز و بعد از چند روز قرنطینه در منزل درد شدیدی در ریه‌ام احساس کردم و بعد از اسکن ریه پزشکان متوجه شدند فضای بیشتری از ریه‌ام درگیر شده و باید در بیمارستان معالجاتم را انجام بدهم هرچند حالم بهتره اما به این معنی نیست که کاملا خوبم اما خیلی وضعیتم نگران کننده نیست.
 
سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری چند روز پیش در تهران مقابل دوربین رفت و محمدرضا گلزار و هومن سیدی دو بازیگری بودند که در اولین روزهای تصویربرداری مقابل دوربین این سریال رفتند.

گیسو سومین سریال منوچهر هادی در نمایش خانگی است که به عنوان فصل دوم سریال عاشقانه باحضور چند بازیگر قبلی این سریال و پیوستن بازیگران جدید مقابل دوربین رفت.

منوچهر هادی کارگردان و محمدرضا گلزار بازیگر سریال گیسو تصاویری از این سریال را به اشتراک گذاشتند.

این تصاویر در ششمین روز از فیلمبرداری سریال گیسو گرفته شده است و هومن سیدی و محمدرضا گلزار در این سریال مقابل دوربین رفتند.

محمدرضا گلزار در فصل اول سریال عاشقانه ایفاگر نقش سهیل بود و هومن سیدی نقش پیمان را در این سریال بازی میکرد.

بازیگران سریال گیسو عبارتند از:

محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، حسین یاری، هانیه توسلی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، علی رضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی در سریال گیسو ایفای نقش میکنند.

محمدرضا-گلزار-و-هومن-سیدی

محمدرضا-گلزار

بازیگران-سریال-گیسو

 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب