امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5080 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری/15 مرداد ماه، آغاز انتخاب رشته

کارنامه کنکور سراسری سال 93 امروز یکشنبه 12 مردادماه منتشر شد و بر اساس میزان حاضرین در جلسه آزمون سراسری و ظرفیت های اعلام شده تقریبا تمامی افراد مجاز به انتخاب رشته شدند.
انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری/15 مرداد ماه، آغاز انتخاب رشته

به گزارش خبر ایران به نقل از سازمان سنجش، داوطلبان از روز چهارشنبه 15 مردادماه می توانند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند، بطوری که از گروه های آزمایشی مجاز می توانند 150 کدرشته محل را انتخاب کنند. ضمن اینکه می توانند در این میان از بین کد رشته های محل بر اساس سوابق تحصیلی هم انتخاب انجام دهند.

غایبان در آزمون و کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند پس از اعلام شرایط انتخاب رشته 100 کد رشته محل را از میان کدرشته محل هایی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند، انتخاب کنند.

برای تسهیل کسانی که دسترسی به سایت سنجش ندارند نیز دفترچه از طریق باجه های پستی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان از روز سه شنبه 13 مردادماه می توانند دفترچه ها را از باجه های پستی دریافت کنند.

براساس این گزارش، هر یک از داوطلبان حاضر در آزمون سراسری سال 93 می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد شدن به بخش مشاهده کارنامه نتایج اولیه را از طریق وارد کردن اطلاعات آزمونی، مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد یا وارد کردن مشخصات کارت اعتباری ثبت‌نام شامل شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه یا وارد کردن مشخصات ثبت‌نامی و مشخصات فردی شامل شماره پرونده، کد رهگیری، شماره شناسنامه نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، به طور کلی 695 هزار و 697 نفر کل ظرفیت است که از این تعداد 110 هزار و 818 نفر به صورت روزانه، 28 هزار و 543 نفر به صورت شبانه، 4 هزار و 595 نفر مجازی و بین‌الملل، 804 نفر نیمه‌حضوری، 166 هزار و 83 نفر غیرانتفاعی، 15 هزار و 52 نفر فرهنگیان و 369 هزار و 484 نفر در دانشگاه پیام نور پذیرفته می‌شوند.

 

   

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب