امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50834 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عزیزاله ایزدی خبرداد؛

۹۵ درصد تسهیلات پرداختی بانک قرض‌الحسنه رسالت با نرخ کارمزد 2 درصد است

خبرایران : مدیر اعتبارات بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: نرخ کارمزد تسهیلات این بانک بین صفر تا چهار درصد است که بیش از ۹۵ درصد تسهیلات با نرخ کارمزد دو درصد پرداخت می‌شود.
۹۵ درصد تسهیلات پرداختی بانک قرض‌الحسنه رسالت با نرخ کارمزد 2 درصد است

عزیزاله ایزدی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی در  بانک قرض الحسنه رسالت افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 400هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 40درصد افزایش داشته ایم.

به گفته وی از ابتدای  سال جاری تاکنون 98درصد تسهیلات این بانک به صورت غیرحضوری به مشتریان پرداخت شده است.

ایزدی به شرایط دریافت تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد و گفت: بانک بر اساس عملکرد اعتباری متقاضی در بانک؛ توان اعتباردهی بانک و نتیجه اعتبارسنجی متقاضی در سامانه مرآت به مشتریان تسهیلات پرداخت می کند.

مدیر اعتبارات بانک قرض الحسنه رسالت افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات در صورت نداشتن سپرده قرض الحسنه جاری یا پس انداز در این بانک می توانند برای افتتاح حساب به سایت بانک به آدرس   www.rqbank.ir مراجعه کنند. همچنین بعداز افتتاح حساب  برای فرایند اعتبارسنجی نسبت به ثبت نام در سامانه مرآت اقدام و پس از تکمیل پرونده اعتبارسنجی و اخذ نتیجه در اینترنت بانک درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند.

ایزدی یادآورشد: متقاضیان می توانند جهت اطلاع از میزان برآورد تسهیلات خود به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب