امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50917 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک مهرایران پاسخگوی مشتریان

خبرایران : مدیرعامل بانک مهر ایران، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسخگوی تماس‌های تلفنی و مشکلات مشتریان این بانک شد.
مدیرعامل بانک مهرایران پاسخگوی مشتریان
به گزارش خبرایران ، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک  قرض الحسنه مهر ایران با حضور در شرکت سفیر آبی آرام به عنوان مرکز تخصصی پاسخگویی و ارتباط با مشتریان در مورد نحوه دریافت وام، دیرکرد در پرداخت اقساط و یا مشکلاتی از این قبیل بود پاسخ داده و ازنزدیک با درخواست های مشتریان این بانک که از طریق مرکز ارتباط با مشتری شرکت سفیرآبی آرام پشتیبانی می شوند، پاسخ داد.     

اکبری در این باره اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزواصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرایسیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود.

وی در ادامه گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است،اهمیت و حساسیت بالایی دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، افزود: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجامکار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک،در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.

شرکت سفیر آبی آرام به‌عنوان مرکز پاسخگویی مشاع در ایران در حوزه خدمات پشتیبانی سطح یک و دو Call Center ،Contact Center و Help Desk فعالیت می‌کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب