امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50961 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صدرالدین علیپور خبرداد؛

تولید روزانه ۱۰۰ تن پسماند‌ بیمارستانی در ایام کرونا

خبرایران : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت : میزان تولید پسماند‌های بیمارستانی در گذشته ۶۰ تا ۷۰ تن در روز بود که در اسفندماه به ۱۱۰ تن هم رسید و یک مدت به دلیل کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا این میزان کاهش یافت، اما اخیرا به ۱۰۰ تن در روز رسیده است.
تولید روزانه ۱۰۰ تن پسماند‌ بیمارستانی در ایام کرونا

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهارداشت : میزان تولید پسماند‌های بیمارستانی در گذشته ۶۰ تا ۷۰ تن در روز بود که در اسفندماه به ۱۱۰ تن هم رسید و یک مدت به دلیل کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا این میزان کاهش یافت، اما اخیرا به ۱۰۰ تن در روز رسیده است.

وی افزود : خوشبختانه با ورود خودرو‌های حمل زباله ناوگان جدیدی را در بحث پسماند پزشکی در شهر تهران اضافه کردیم و این خودرو‌ها مجهز به سیستم موقعیت یاب یا جی پی اس هستند.

علیپور تاکید کرد : تلاش کردیم کارکنانی را که تماس مستقیم با زباله‌های بیمارستانی دارند با پوشش کامل تجهیز کنیم تا سلامت آنان به خطر نیفتد و تاکنون آمار مبتلا به بیماری کرونا در بین این افراد نداشتیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب