امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعیدایمانی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

استتار اسپرت عرضه کننده بهترین وسایل کوهنوردی،آفرود و نظامی است / محصولات فروشگاه استتاراسپرت اورجینال اصل هستند/ خرید آنلاین نیز داریم

خبرایران : مدیر فروشگاه استتار اسپرت برادران ایمانی گفت : تمام جنس های فروشگاه اورجینال بوده و گارانتی شرکتی دارند و مشتریان ما بعد از خرید از فروشگاه اگر جنس خریداری شده عیب و ایرادی داشته باشد می تواند با مراجعه به فروشگاه جنس خود را تعویض کنند.
استتار اسپرت عرضه کننده بهترین وسایل کوهنوردی،آفرود و نظامی است / محصولات فروشگاه استتاراسپرت اورجینال اصل هستند/ خرید آنلاین نیز داریم

سعید ایمانی مدیر فروشگاه «استتار اسپرت برادران ایمانی» درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : فروشگاه «استتار اسپرت برادران ایمانی» عرضه کننده بهترین وسایل کوهنوردی،آفرود ، نظامی با بیش از 15 سال سابقه در ایران است و تلاش کرده در طی این سال های جنس با کیفیت و خوبی را به مشتریان خود از سراسر کشور عرضه کند.

وی تصریح کرد: تمام جنس های فروشگاه اورجینال بوده و گارانتی شرکتی دارند. درواقع مشتریان ما بعد از خرید از فروشگاه اگر جنس خریداری شده عیب و ایرادی داشته باشد می تواند با مراجعه به فروشگاه  جنس خود را تعویض کنند.

ایمانی خاطرنشان کرد: نوسانات دلاراین روزها متاسفانه روی اجناس مختلف در کشورمان تاثیرات منفی گذاشته ، اما به دلیل تنوع که محصولات فروشگاه ما دارد قیمت اجناس یک چهارم قیمت دلاری سایت است. من اینکه ما تلاش کردیم که افزایش قیمتی نداشته باشیم و به نوعی هوای مشتریان خود را داشته ایم.

وی در خصوص راه های خرید از فروشگاه با توجه به شرایط کرونایی کشورهم ابرازداشت : متاسفانه بیشتر کاسبی ها به دلیل شرایط کرونایی کشور تحت تاثیر قرار گرفته اند و مشتریان با توجه به محدودیت ها و همچنین ترس نگرانی بابت مبتلا شدن به ویروس کرونا کمتر برای خرید به فروشگاه ها مراجعه می کنند.

ایمانی تاکید کرد : ما در فروشگاه استتار اسپرت با خرید آنلاین را نیز داریم. به این صورت که مشتریان با مراجعه به اینستاگرام فروشگاه و انتخاب جنس مورد علاقه و خرید بالای 500 هزار تومان می توانند به صورت آنلاین خریداری کنند و ما هم جنس فروخته شده را به آدرس مشتری به شکل رایگان ارسال می کنیم.

وی افزود : ما در فروشگاه استتار اسپرت وسایل کمپینی ، کوهنوردی ،آفرود و نظامی را با بهترین کیفیت عرضه و به فروش می رسانیم و همان گونه که گفتم نسبت به رقبا و همکاران تنها فروشگاهی در ایران با  ۱۵ سال سابقه هستیم. مشتریان ما هم با خرید بالای ۵۰۰ تومان می توانند درهرنقطه از کشورمان با پست 2 روزه محصول خریداری شده خود را رایگان دریافت کنند.

ایمانی ادامه داد: پتوهای مسافرتی فرانسوی ، کیسه خواب آمریکایی ، چادر، پوتین ، شلوار شش جیب ، پولیور، تیشرت ، جلیقه ، عینک ، اسپورت خلبانی ، وسایل خلبانی ، پوتین های چتربازی، لباس های بادگیر ، لباس های مخصوص اسکی در شکل نظامی ، کیف کمری ، سویشرت ، لباس گرم برای زمستان ، کاپشن های اسپورت وکوهنوردی مناسب آفرود و... بخشی از محصولات ما هستند که در فروشگاه استتار اسپرت برادران ایمانی به فروش می رسند.

آدرس اینستاگرام فروشگاه استتار اسپرت برادران ایمانی

 
فروشگاه «استتار اسپرت برادران ایمانی»

آدرس : تهران، میدان رازی (گمرک) ، خیابان کارگر جنوبی ، نبش پاساژ خسرو ، پلاک 257

شماره های تماس : 55382933 / 55386131

موبایل :

رضا ایمانی : 09126755057

سعید ایمانی : 09127044764

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب