امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51047 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۷:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی شرکت سامسونگ الکترونیکس انجام می شود؛

طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ

خبرایران : شرکت سامسونگ الکترونیکس کلیه خدمات مربوط به بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند خود را به صورت رایگان در مراکز مجاز تعیین شده ارائه می‌دهد.
طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ

این طرح در نتیجه‌ نیازسنجی‌های انجام شده از کاربران گوشی‌های سامسونگ اجرا می‌شود که درخواست‌هایی برای بروزرسانی نرم‌افزاری داشتند. طی بررسی های صورت گرفته در ماه‌های گذشته، کاربران بسیاری نیاز به دریافت نسخه بروزرسانی شده و اصل سیستم عامل گوشی خود داشته‌اند، در همین جهت شرکت سامسونگ این امکان را برای کاربران  فراهم آورده تا با مراجعه حضوری در مراکز خدمات مجاز تعیین شده آخرین نسخه سیستم عامل گوشی خود را دریافت کنند.

این طرح به مدت محدود و تنها در مراکز مجاز و مشخص شده سامسونگ انجام می‌پذیرد و شامل بروزرسانی نسخه سیستم عامل تمام گوشی‌های سامسونگ می‌شود.

شایان ذکر است که بروزرسانی سیستم عامل در اکثر گوشی‌ها به طور خودکار انجام می‌شود و این دسته از کاربران نیازی به مراجعه به مراکز خدمات ندارند، این طرح مختص آن دسته از کاربرانی است که بروزرسانی گوشی آنها به شکل خودکار انجام نمی‌شود.

دریافت قابلیت‌های جدید، رفع اشکالات نرم‌افزاری و ارتقا عملکرد و افزایش سرعت گوشی از مزیت‌های بروزرسانی سیستم عامل گوشی‌ است که با شرکت در این طرح برای تمامی کابران گوشی‌های سامسونگ قابل دریافت است.

اگر تمایلی به استفاده از خدمات رایگان نرم‌افزاری سامسونگ داشتید، ابتدا از عدم دریافت خودکار بروز‌رسانی سیستم عامل مطمئن شوید و پس از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی خود با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری استفاده کنید.

کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ همچنین برای حل مشکلات فنی و طرح سوالات خود می‌توانند از طریق راهکارهای آنلاین به رفع مشکل خود اقدام کنند. گفت‌وگوی آنلاین با کارشناس فنی در سایت سامسونگ، ارسال ایمیل، برنامه کنترل از راه دور Smart Tutor و اپلیکیشن Samsung Members از جمله خدمات دیجیتالی سامسونگ هستند که پشتیبانی از راه دور و بدون دردسری را به مشتریان موبایل این شرکت ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ و اطلاع از مراکز ارائه دهنده این طرح میتوانید با شماره تلفن 021-42132 تماس گرفته و یا به صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/support/newsalert/120161 مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب