امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51057 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

89 درصد از مراکز اداری منطقه 2 به طرح کاپ پیوستند

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از پیوستن 89 درصد مراکز اداری واقع در منطقه دو  به طرح کاپ خبرداد
89 درصد از مراکز اداری منطقه 2 به طرح کاپ پیوستند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،علی اکبر کریمی پور،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی جهت مشارکت شهروندان در اجرای طرح کاپ در منطقه 2 آجرا می شود افزود: با هدف تحقق برنامه های مدیریت شهری در زمینه اجرای طرح کاپ، با انعقاد تفاهم نامه  ،89 درصد از مراکز اداری فعال در منطقه به طرح کاپ پیوستند.
وی افزود: پس از انعقاد تفام نامه مشترک جهت همکاری دراجرای طرح کاپ ،مخازن 3 گانه طرح کاپ در 10ساختمان از جمله بیمارستان میلاد، ساختمان وزارت بهداست و درمان و علوم پزشکی و..... جانمایی شده است
معاون شهردار منطقه 2  درادامه به مشارکت 93 مجتمع مسکونی بالای 80 واحد در اجرای طرح کاپ اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای این طرح، فعالیت آموزش به شهروندان با موضوع بازیافت و نحوه تفکیک پسماند به ساکنان مجتمع با رعایت اصول بهداشتی  با همکاری نواحی 9 گانه  در حال اجرا است.
 وی افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند، امکان ارائه خدمات جمع آوری پسماند هوشمند  توسط استارت آپ ها فراهم شده است که درهمین راستا اطلاع رسانی محیطی  جهت مشارکت شهروندان   صورت گرفته است.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب