امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51063 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک خبرداد؛

خیابان کامل، ترافیک تجریش را کاهش می دهد

خبرایران : طرح اجرایی خیابان کامل، با توجه به افزوده شدن حجم ترددها در خیابان شهرداری با بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهدا در آینده نزدیک، ترافیک این معبر را ساماندهی خواهد کرد.
خیابان کامل، ترافیک تجریش را کاهش می دهد
  به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشست هم اندیشی با شورایاران و کسبه محله تجریش با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بیمارستان شهدا بدلیل اهمیت و جایگاه ویژه ای که در خدمات رسانی درمانی در منطقه، شهر و حتی کشور دارد طرح توسعه ای را با احداث ساختمان جدید اجرا کرده است که با بهره برداری آن و حضور مراجعه کنندگان، با توجه به ترافیک کنونی تجریش تردد دچار مشکل می شد بر همین اساس طرح ساماندهی این محدوده حد فاصل دو میدان قدس و تجریش در دست بررسی قرار گرفت.

او افزود: طرح ساماندهی در خیابان شهرداری در قالب چند طرح موضوعی و موضعی مطرح و مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت و برخی طرح های پیشین از جمله طرح زیرگذر به دلیل مشکلات اجرایی، هزینه بالا و... حذف و تبدیل به اجرای طرحی در سطح شد.

موسوی تصریح کرد: جهت اجرای این طرح بحث یکطرفه شدن خیابان شهرداری مطرح و به تایید رسید که بر اساس آن تردد وسایل نقلیه در محور غرب به شرق حدفاصل میدان تجریش و قدس اجرا و ترافیک شرق به غرب از میدان قدس به تجریش به مسیر خیابان شهید دربندی و حمید هدایت خواهد شد.

شهردار منطقه یک گفت: تملک های خیابان حمید انجام شده و یک پلاک در حاشیه رودخانه و تقاطع خیابان شهید  طباطبایی پور قرار دارد که در حال توافق با مالک هستیم و انشاءالله با تملک آن مشکل ترافیکی مسیر هم حل و معبر بازگشایی و طرح یکطرفه شدن خیابان شهرداری کامل محقق می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب