امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51117 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ؛

زیرگذر غیرهمسطح بزرگراه فتح_باغستان، بهار۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

خبرایران : مهم ترین پروژه فرامنطقه ای شهر تهران، امروز میزبان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، شهردار منطقه۲۱ و شهردار باغستان بود تا از نزدیک با روند اجرای پروژه آشنا شوند.
زیرگذر غیرهمسطح بزرگراه فتح_باغستان، بهار۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران فعال بودن پروژه را با توجه به شرایط اقتصادی، نشان از پویایی آن دانست و در این خصوص از مدیریت شهری منطقه۲۱ و مدیران اجرایی آن تشکر کرد.
وی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح_سه راهی شهریار را به دلیل رفع معضل ترافیکی جنوب غرب تهران و هموار کردن مسیر به سمت شهرهای همجوار جزء پروژه های مهم شهری تهران عنوان کرد که مورد توجه ویژه مدیران استانی قرار دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با ابراز خرسندی از تامین اعتبار مالی باقی مانده طرح گفت: با ابلاغ اعتبار جدیدی که به شهرداری تهران در حوزه تکمیل این پروژه و تامین منابع مالی مورد نیاز آن انجام گرفته، این نوید را به همشهریان می دهیم که زیر گذر غیرهمسطح بزرگراه فتح_باغستان در سه ماهه ابتدایی سال۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.
در ادامه رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ گفت: تلاش مدیریت شهری این منطقه بر آن است تا زیرگذر بزرگراه فتح_سه راهی باغستان(شهریار) به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد تا شهروندان با سهولت و آرامش از این محور تردد کنند.
وی همچنین افزود: آمار بالای سفرهای درون شهری و برون شهری در کلانشهر تهران و ایجاد ترافیک و آلودگی هوا همگی گواه روشنی است که نمی توان مشکلات شهرهایی مانند شهریار، باغستان، رودهن و بومهن را جدا از تهران دانست؛ از این نظر مدیریت شهری می بایست جلوتر از مردم حرکت کند و در ایجاد زیرساخت ها پیشگام باشد.

رجب زاده افزود: با بهره برداری از این پروژه مهم، بزرگ و فرامنطقه ای، آرزوی ۲۵ساله ساکنین شهریار و باغستان تحقق می یابد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب