امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51214 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جوایز برندگان هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد

خبرایران : جوایز هشتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین به برندگان خوش‌اقبال این جشنواره اهدا شد.
جوایز برندگان هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، جوایز ممتاز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز که در سال‌های پیشین طی مراسمی متمرکز به برندگان آن اهدا می‌شد، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مشتریان عزیز، در محل شعبه یا محل کار برندگان اهدا شد.
جوایز سایر برندگان این جشنواره نیز پس از تایید فرایند قرعه‌کشی از سوی نهادهای ناظر، بلافاصله به حسابشان نزد بانک اقتصادنوین واریز شد.
گفتنی است، در هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین که با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه برگزار شد، به‌پاس قدردانی از مشتریان نیک‌اندیش این بانک، 10 جایزه یک میلیارد ریالی به 10 برنده ممتاز، 20 جایزه 500 میلیون ریالی به 20 نفر، 50 جایزه 100 میلیون ریالی به 50 نفر و 30 هزار جایزه 500 هزار ریالی به همین تعداد برنده اهدا شد.
مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اطلاع‌رسانی هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین به نشانی http://www.enbank.ir/jashnvareh99 مراجعه و یا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 48031000-021 تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب