امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51223 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد حسین نیکپور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

۵۸۰خانواده نیازمند تحت پوشش حمایتی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن هستند

خبرایران : مدیراجرایی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) گفت : امروز ۵۸۰خانواده نیازمند تحت پوشش حمایتی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن هستند که ۴۰ درصد آنها اتباع خارجی با امکانات زندگی بسیار ضعیف و کم برخوداری هستند.
۵۸۰خانواده نیازمند تحت پوشش حمایتی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن هستند

محمد حسین نیکپور مدیراجرایی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) عصر دوشنبه 12 آبان ماه 1399 در حاشیه مراسم توزیع کمک های مومنانه درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت :  در اطراف آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) برخی خانواده ها از کمترین امکانات هم برخوردار نیستند و ماتلاش کردیم بتوانیم به این قشراز نیازمندان با رزمایش احسان ماندگار کمک کنیم.

نیکپورتصریح کرد : یکی دیگراز اقدامات ما در آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) حضور پزشکان به شکل رایگان برای رسیدگی به بیماران نیازمند مثل کودکان است . درواقع درمانگاهی با کمک و مساعدت این آستان به درمان افراد پرداخته و پزشکان انها را مداوا به شکل رایگان درمان می کنند.

مدیراجرایی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) خاطرنشان کرد: کمک های درمانی به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا برای اقشار نیازمند گسترش و تداوم یافته و اقداماتی بسیار خوبی دراین خصوص با کمک و همراهی مردم و همچنین خیرین صورت گرفته است و ازاین به بعد هم ادامه دار خواهد بود.

وی عنوان داشت : شناسایی و تحقیق در راستای کمک رسانی به نیازمندان با تلاش خیرین انجام شده و تحت پوشش آستان مقدس امامزاده ابوالحسن این بیماران به درمان می رسند.

نیکپوردرپایان سخنان خود گفت : تلاش ما این بوده که بتوانیم به خانواده های نیازمند کمک واقعی صورت بگیرد. تاجایی که امروز ۵۸۰خانواده نیازمند تحت پوشش حمایتی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن هستند که ۴۰ درصد آنها اتباع خارجی هستند و از نظر امکانات زندگی بسیار ضعیف و کم برخوداری را دارند.ضمن اینکه این کمک ها ماههای آینده نیز با کمک خیزین و مردم ادامه خواهد داشت.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب