امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5123 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با تسویه نقدی و یکجا؛

مشتریان بانك مسكن با 6 قسط باقي مانده جایزه مي گيرند

آن دسته از مشتریان بانک مسکن که در محدوده زمانی طرح عیدانه این بانک ،تمامی بدهی تسهیلاتی خود را به صورت نقدی و یکجا تسویه نمایند به قید قرعه جایزه زودپرداخت دریافت می کنند.
مشتریان بانك مسكن با 6 قسط باقي مانده جایزه مي گيرند
به گزارش خبر ايران ، در طرح عیدانه بانک مسکن که از عید فطر تا عید قربان ادامه دارد مشتریان این بانک که حداقل معادل ریالی ۶ قسط از اقساط قرارداد آنها باقی مانده است؛ می توانند با تسویه نقدی کل بدهی خود به صورت یکجا در قرعه کشی این بانک شرکت کنند. بر اساس این گزارش،کمک هزینه حج عمره،کمک هزینه سفر به عتبات عالیات،کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله جوایز این قرعه کشی بانک مسکن می باشد که به این دسته از مشتریان بانک مسکن به قید قرعه اختصاص می یابد. گفتنی است،بانک مسکن در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و رضایتمندی آنها با اجرای طرح «دو عید، پنج عیدی» ،از عید فطر تا عید قربان پنج عیدی به مشتریان خود اهدا می‌نماید که اختصاص جوایز به قید قرعه به مشتریانی که حداقل شش قسط از اقساط پرداختی آنها باقی مانده و به صورت یکجا تسویه نمایند؛یکی از این عیدی های بانک مسکن به مشتریان خود می باشد. مشتریان بانک مسکن می توانند از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، سایت بانک مسکن و شعب این بانک در سراسر کشور از جزئیات بیشتر این طرح مطلع شوند.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب