امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51241 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترمحمود رضا زکیخانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

فروشگاه مولتی برند متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه ای اجناس خوب و با کیفیت برای فروش دارد / درحال حاضر خودمان باید هوای خودمان را داشته باشیم/ افزایش قیمت ها و تورم شدید و عدم ثبات اقتصادی ، تمام کسب و کارها را مانند یک سم مهلک تحت تاثیر قرارداده است

خبرایران : مدیرفروشگاه مولتی برند گفت : درخصوص افزایش قیمت ها و تورم شدید که در چند ماه گشته درایران اتفاق افتاده متاسفانه این عدم ثبات اقتصادی ، تمام کسب و کارها را مانند یک سم مهلک تحت تاثیر قرارداده و باعث کاهش ارزش نقدینگی جامعه شده است .
فروشگاه مولتی برند متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه ای اجناس خوب و با کیفیت برای فروش دارد / درحال حاضر خودمان باید هوای خودمان را داشته باشیم/ افزایش قیمت ها و تورم شدید و عدم ثبات اقتصادی ، تمام کسب و کارها را مانند یک سم مهلک  تحت تاثیر قرارداده است

دکترمحمودرضا زکیخانی مدیر فروشگاه مولتی برند درگفتگو باخبرنگارخبرایران اظهارداشت : فروشگاه مولتی برند درزمینه فروش و توزیع انواع پوشاک ، کفش و کتونی اسپرت، ورزشی  فعالیت دارد و ما دراین فروشگاه متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه ای اجناس خوب و با کیفیت ارائه می کنیم.

وی تصریح کرد : ما فروشگاهی هستیم که در صورت عدم رضایت مشتری جنس فروخته شده را پس گرفته ، تعویض یا وجه آن را کاملا به مشتری برمی گردانیم.

 دکترزکیخانی درخصوص انواع محصولات فروشگاه مولتی برند نیز عنوان داشت : درفروشگاه مولتی برند انواع کفش کتونی زنانه و مردانه با کیفیت و رنگهای جدید و متنوع ، انواع کاپشن، سویشرت های مردانه ، انواع تک پوش های ساده و کلاه دار، انواع شلوارلی، شلوار6 جیب، انواع تی شرت ها، آستین بلندها وآستین کوتاه ها، انواع رکابی ها، انواع دمپایی و صندل  به فروش می رساینم.

وی درادامه حاطرنشان کرد : در شرایط بحرانی کنونی کشور که هنوز عمق فاجعه کرونا مشخص نیست ، تمام کسب و کارها باید خودشان را با شرایط کنونی وفق دهند. یکی ازبهترین  کارها درشرایط بحرانی کنونی جایگزین کردن فروش آنلاین به جای فروش حضوری است. به همین خاطر کانال اینستاگرامی ما فعال است و کلیه اجناس را برای فروش دراینستاگرام به نمایش گذاشته می شوند و به سرتاسر ایران نیز ارسال محصولاتمان را داریم .  

مدیر فروشگاه مولتی برند تاکید کرد : همچنین درفروشگاه کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم و به مشتریای که ماسک ندارند ماسک رایگان اعطا می کنیم.

وی در خصوص افزایش قیمت ها و همچنین نوسانات ارزو دلار هم ابرازداشت : درخصوص افزایش قیمت ها و تورم شدید که در چند ماه گشته درایران اتفاق افتاده متاسفانه این عدم ثبات اقتصادی ، تمام کسب و کارها را مانند یک سم مهلک  تحت تاثیر قرارداده و باعث کاهش ارزش نقدینگی جامعه شده است .

دکترزکیخانی درپایان سخنان خود گفت : درحال حاضر خودمان باید هوای خودمان را داشته باشیم ، دراین راستا ما در فروشگاه مولتی برند کلیه اجناس خود را که با قیمت های خریداری قبل ازتورم و گرانی به قیمت روز به فروش نمی رسانیم، بلکه به همان قیمت قبلی و حاشیه سود قبل ازنوسانات و تورم به فروش می رسانیم. درکل برای اجناس خود در شرایط کنونی حاشیه سود اندک را در نظر گرفته ایم ، تا مشتریان توانایی خرید داشته باشند.

 

آدرس فروشگاه «مولتی برند»؛

 تهران، خیابان کارگر جنوبی بالاتر از میدان رازی، سمت سمت پلاک ۲۷۵

تلفن : ۵۵۴۹۳۵۱۹/ ۵۵۳۸۰۶۱۲

 همراه : ۰۹۱۲۱۹۶۶۴۹۰  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب