امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51297 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمودکلهری اعلام کرد؛

شهرداری منطقه۵ با تمام توان با کرونا مقابله می‌کند

خبرایران : شهردارمنطقه ۵ گفت: ستاد مقابله با کرونا با هدف هماهنگی، وحدت‌رویه و جلوگیری از موازی‌کاری برای پیشگیری از ابتلای به کرونا، در منطقه تشکیل شده است.
شهرداری منطقه۵ با تمام توان با کرونا مقابله می‌کند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۵،محمود کلهری افزود:فعالیت‌های بسیاری برای پیشگیری از ابتلای کارکنان و‌مراجعان، در منطقه انجام و عملیاتی شده است.
وی خاطرنشان کرد:کارکنان و مراجعان، روزانه تب‌سنجی و اتاق‌ها و سرویس‌های بهداشتی در ساختمان‌‌شهرداری و نواحی هفتگانه، به‌طور مستمر، ضدعفونی و دستکش، ماسک و محلول‌های پاک‌کننده، بین کارکنان توزیع می‌شود.
کلهری افزود: طرح غربالگری کارکنان و کارگران شهرداری نیز با هدف کسب اطمينان از سلامت كاركنان، قطع زنجيره بيماري و شناسایی و جداسازی افراد بیمار در دستور کار بوده و است .این طرح در چهار دوره، با همکاری بیمارستان ابن‌سینا و یک دوره شرکت شهر سالم اجرا شد. هم اکنون نیز همکاران در مجموعه شهرداری منطقه، در صورت ابتلا،  با هماهنگی اداره سلامت از خدمات کلینیک شهرداری منطقه و بیمارستان ابن‌سینا بهره‌مند می‌شوند.
شهردار منطقه ۵ اظهارداشت: تب‌سنجی نیروهای اسکان کارگری نیز با همکاری بیمارستان ابن‌سینا و در محل اسکان‌های کارگری انجام می‌شود.
کلهری گفت: با هدف هماهنگی، نشست‌های مختلفی با نمایندگان نیروهای مسلح، بسیج، آتش‌نشانی، شورایاری و مدیران منطقه برگزار می‌شود و  به منظور جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری، عملیات ضدعفونی معابر با همکاری این عزیزان ‌و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه انجام شده و‌ می‌شود.
شهردار اظهار داشت: با هدف آگاهی‌بخشی، پیام‌های بهداشتی، در معابر پرتردد منطقه اکران و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای نیز برای اطلاع‌رسانی پیام‌های بهداشتی،استفاده شده است.
او گفت: با توجه به شرایط خاص مددسراها، با همکاری اورژانس، آتش نشانی، خیرین و سایر نهادها، تلاش شد، بیشترین میزان حمایت ازگروه آسیب‌پذیر مددجویان را داشته باشیم، ضد عفونی مددسراها  و ارائه مطالب آموزشی پیشگیرانه به مددجویان  از جمله این اقدام‌ها است.
کلهری بیان کرد: برپایی موکب‌های سلامت با هدف تهیه ماسک با قیمت مصوب به ویژه برای   خانواده‌های کم‌برخوردار و یا دارای فرزند معلول و راه اندازی کانکس تست pcr رایگان برای بهره‌مندی کارکنان شهرداری با مشارکت مرکز بهداشت شمالغرب وکلینیک شهرداری منطقه۵ از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در منطقه۵، برای پیشگیری و کنترل کرونا است
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب