امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51374 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی توکلی اعلام کرد؛

تدوین برنامه مدیریت محیط زیست میدان مرکزی میوه و تره بار در منطقه 19

خبرایران : علی توکلی شهردار منطقه 19 از اتمام طرح مطالعاتی شناسایی مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار و مدیریت این مسائل در قالب تدوین یک برنامه عملیاتی خبر داد.
تدوین برنامه مدیریت محیط زیست میدان مرکزی میوه و تره بار در منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به احصاء مسائل زیست محیطی میدان مرکزی میوه و تره بار در قالب پروژه مطالعاتی صورت گرفته در این مرکز گفت: پس از اتمام این طرح مطالعاتی، ضمن تدوین برنامه مدیریت محیط زیست میدان مرکزی میوه و تره، اقدامات لازم برای رفع آن ها با تعیین معضلات اولویت دار در قالب یک برنامه مدون عمیاتی می شود. 
او یادآور شد: در طرح مطالعاتی انجام شده مدیریت پسماند ها، مدیریت مصرف آب و نحوه دفع پساب و شیرابه ، کاهش آلودگی هوا،  بررسی محیط بیولوژیک و مدیریت محیط زیست در شرایط اضطرار طی بازدید از وضعیت موجود میدان مرکزی و پایش مشکلات مورد بررسی قرار گرفتند.
به گفته شهردار منطقه ارائه آموزش های لازم به کارکنان و شاغلین و نیز مراجعه کنندگان به میدان مرکزی با هدف کاهش مشکلات زیست محیطی و کمک به رفع آنها از دیگر برنامه های اجرایی برای کاهش معضلات زیست محیطی این مرکز هستند.  
براساس این گزارش به منظور تسریع در اجرای برنامه مدیریت محیط زیست میدان مرکزی میوه و تره بار نشست تخصصی با حضور نماینده اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، نمایندگان سازمان میدان میوه و تره بار مرکزی، مدیر محط زیست منطقه و مشاور پروژه برگزار و نتایج پروژه و کاربست های اجرایی مورد بحث و تعامل قرار گرفت که پس از تأیید نهایی اجرایی خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب